לירז אסייג "אולי יש לי סרטן"


הדוגמנית העלתה פוסט מקומם נגד התנהלות רופאה שחשבה שאינה חולה בסרטן ועדיף שתעשה דיאטה

לירז אסייג, הדוגמנית שמוכיחה שיופי, גלאם וסטייל מגיע בכל מידה, היא גם פרזנטורית מובילה של מותגים ומובילה חברתית לדימוי גוף חיובי ועוצמה נשית. היום היא העלתה פוסט מקומם נגד התנהלות רופאה שחשבה שאינה חולה בסרטן.

היא מספרת: "לפני כמה זמן הלכתי לרופאה וסיפרתי לה שקשה לי לנשום, שאני מרגישה חנק. הרופאה הסתכלה עלי ואמרה לי: 'קשה לך לנשום כי את שמנה'. הלכתי וחזרתי, 6 פעמים רופאת המשפחה שלחה אותי בהינף יד כל פעם מחדש. אמרה לי 'לכי תעשי דיאטה'. התחננתי שתשלח אותי לבדיקות כי פחדתי שאולי זה סרטן, 6 פעמים היא הסבירה לי שרק דיאטה תפתור את זה, 'ידוע שלשמנים קשה לנשום'.

פעם שביעית הלכתי לרופאה אחרת,  היא ישר שלחה אותי לאולטרה-סאונד, ושאלה איך העזתי לחכות  הרבה זמן. גיליתי שיש לי גידול סרטני על קנה הנשימה שהספיק לשלוח גרורות לבלוטת התריס.

בזכות רופאה אחת שהסכימה לעשות את העבודה שלה, ולא הסתכלה עלי ועל על השומן שלי החיים שלי ניצלו. בזכות רופאה אחת שלא שפטה אותי על מידת המכנסיים שלה וגם בזכותי, לא ויתרתי לא היתה לי ברירה – פשוט לא נשמתי. עצוב לי לגלות שיש רופאים שבמקום לעשות את העבודה שלהם, העסוקים בדעות קדומות. בני אדם הם רגילים לחלוטין ודיאטה היא ממש לא הפיתרון להכל".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן