דה פור: מוקי סרב לשפוט זמר דתי


בתכנית הקרובה של דה פור במוצ"ש, זמר דתי יסרב להביט או לשמוע את השופטות דקלה ומרינה

במוצ"ש הקרוב יעלה על במת תכנית ״דה פור״ ברשת 13 בחור בשם אברהם, זמר שהוא מתמודד דתי בתכנית. על פי רונית ארבל, מנהלת משרד יח"צ, הוא יסרב להסתכל על דיקלה ומרינה, גם כשהן עפות עליו במחמאות עוד לפני שפתח את הפה. הוא ישים אזניות כשמתמודדת אחרות ישירו כי לא נאה לו לשמוע שירת נשים .

ארבל לא אהבה את זה ופרסמה פוסט:" למה הייתם מצפים ממרינה ודיקלה בתור נשים? שופטות בתוכנית בפריים טיים ערוץ 2 ? זמרות מצליחות ? בעולם שבו נשים נלחמות על מקומן ,זכויותיהן, כבודן?

אני מניחה , שכמוני  הייתם מצפים שיקומו מהשולחן ויסרבו לשפוט את מי שמזלזל בהן, במינן, באומנותן ובמקצוען .זה לא קרה" .

מי שדווקא כן עזב את שולחן השופטים וסירב לקחת חלק בתהליך השיפוט שהדיר נשים היה הזמר, מוקי שבין היתר סיפר למתמודד על ההיסטוריה המשפחתית שלו: נכד לסבא רבא שהיה רב גדול והושמד עם רוב בני משפחתו בשואה. על כך שהתחנך בביתו על ערכי התרבות היהודית ועל הכבוד הגדול שיש לו ולבני משפחתו למסורת היהודית" .

במהלך צילומי התכנית עם הזמר הדתי, פנה מוקי לאברהם: "כמו שאנחנו מכבדים ולא נוסעים בשבת במאה שערים כך אתה צריך לכבד אותנו, אותן, את המקום אליו הגעת – במת דה פור ערוץ 2. על הבמה הזו נשים שרות את אמנותן וכולם כולל כולם מקשיבים להן ."

בסיום דבריו מוקי קם ועזב את שולחן השופטים  בעוד דיקלה ומרינה עשו את ההיפך. הן שבחו אותו, הן הבינו אותו, קיבלו את התנהגותו ובסוף הן העלו אותו לנבחרת הגמר .

ארבל הוסיפה:" אני שואלת אתכן – מה השלב הבא ? נשב באוטובוס מאחורנית, אולי אוטובוסים נפרדים, תחנות רדיו/טלויזיה נפרדות, כניסות נפרדות, בתי קפה, חנויות, מסעדות לנשים בלבד?כאישה וכאמא לשתי בנות התביישתי לראות אתכן מתבזות, מתבוססות במיץ של עצמכן".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן