משה דץ יוצא מהארון?


"מעולם לא יצאתי מהארון כי אין ארון ואין בסיס לשמועות…"

בעקבות הראיון שהעניק הזמר והיוצר, משה דץ, לתכנית "אנשים" בערוץ 12, הוא החליט לפרסם פוסט בו הוא מכחיש את השמועות על נטיותיו המינות שצצו במשך השנים. ב"מעריב רכילות" הוציאו את דץ מהארון לכאורה, אבל הוא מספר שהוא לא גיי בפוסט.

כאמור, הוא העלה בחשבון האינסטגרם והפייסבוק שלו את ההודעה הזאת: "היי לכולם. רציתי להבהיר משהו: היום העלו בתוכנית אנשים טיזר משעשע לכתבה איתי שתשודר מחר. שנים שואלים אותי על שמועות לגבי הנטיות שלי כביכול. אלפי פעמים עניתי שמעולם לא יצאתי מהארון כי אין ארון ואין בסיס לשמועות, כלומר אני סטרייט. עניתי לכתבת של אנשים, על השאלה הזו בפעם האלף, שאולי אם אגיד שכן יפסיקו כבר עם השאלה הזאת. לו הייתי גיי הייתי אומר כמובן. מצטער שאני לא נענה למאוויים של התקשורת אלא לאמת שלי. וחלאס, די כבר עם השאלה הזאת. תתבגרו".

הדברים של דץ לא הגיעו "פרום נו וור". כבר לפני 12 שנים, כאשר החליט להתגרש מאורנה דץ, נפוצו שמועות כי הוא החליט לעבור צד מה שנקרא.  אחרי שנים לא פשוטות של חוסר אמון, החליט משה דץ  לשים סטופ לשמועות  הכוזבות. דץ, היה נשוי לאורנה דץ והשניים הביאו לעולם שני ילדים, בשנת 2006 הם התגרשו ומאז דץ הוא רווק חופשי, בעוד אורנה נמצאת בזוגיות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן