"בגדת בבעלך, את נמרחת על כל אחד"


מנחת האח הגדול לשעבר, לא התרגשה מגולש אחד שניסה להרגיז אותה

קורין גדעון התחתנה לפני שבועיים לחברה בשנתיים האחרונות, חילי סורצקין. החתונה הייתה מסורתית ונערכה עם מאות מוזמנים. בעלה כזכור הוא אדם מאמין ומשפחתו היא חרדית לכן החתונה נערכה בהפרדה בין נשים וגברים, כאשר גדעון עצמה לבשה שמלת כלה צנועה יחסית.

חרף צניעותה של מנחת האח הגדול לשעבר, אחד הגולשים שעוקבים אחריה ברשת גידף וטינף אותה בטענה שהיא מתראה עם גברים אחרים בסצנת הסלבס הישראלית. הכל החל כאשר הגולש כתב לה:": "את חתיכת שרמוטה בגדך בבעלך". גדעון, שלא כמו אושיות אחרות בביצה, לא נגררה למטח ההכפשות ושלחה לגולש אהבה עם אימוג'י של לבבות. הגולש הגיב לה שוב וכתב: "כאילו יש לך חבר יותר נכון בעל, וזה ממש מגעיל שאת נמרחת על כל גבר שאת רואה. לא כל המדינה צריכה לראות כמה את זונה". גדעון בחרה לשתף עם עוקביה בסטורי את ההשמצות בהם זכתה וכתבה בסופו של דבר: "הפיצו אהבה".

בגיל 26 קורין גדעון היא אחת הכוכבות הבולטות במדינה. בנוסף לאח הגדול, השנה ראינו אותה מנחה את "בייק אוף ישראל" ואת התוכנית "אנשים". בנוסף היא עבדה על סרט שתיעד את ההכנות לחתונתה אשר נגע כמובן גם ביחסים בין העולם החילוני לחרדי, זאת בעקבות נישואיה לאדם דתי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן