אביבית בר זוהר חושפת ציצי וכולם מתעצבנים


אם חשבתם שכוכבת האח הגדול החלה להצטנע – כדאי שתחשבו שוב…

לאחרונה, אביבית בר זהר החלה ללבוש בגדים צנועים יותר ממה שהיינו רגילים. אט – אט המראה הפרובוקטיבי שלה נמוג מהפוסטים שהיא העלתה אבל הבוקר, החליטה הכוכבת להעלות פוסט בו היא לובשת טייץ צמוד ומחשוף – אממה, היא הייתה בסך הכל בדרך לאימון כושר.

את העוקבים שלה זה לא ממש עניין והם החלו לתקוף. בין היתר כתבו לה: "אביבית, יפה לך צנוע. אל תחזרי ללוק החושפני", "את הרבה יותר מתוקה כשאת פחות חשופה", "את נאהבת, גם בגלל השינוי בעניין הצניעות".

מהעבר השני היו גם תגובות אוהדות: " תלבשי ותעשי מה שבא לך, מה שעושה לך טוב", " את רשאית לעשות כל מה שעולה על רוחך", " אנשים ידברו בכל מצב – בין אם זה שכפ"צ, ובין אם זה חזיית ספורט".

אביבית בר זוהר לא אהבה את המתקפה השלילית והגיבה בסרטון בו אמרה בין היתר: "משום מה, במדינת ישראל קשה לראות קצת חזה, קצת טוסיק בחוץ. ישר זה הופך כל בחורה לזולה, לטראש וללא ראויה! למה? אני אותה אביבית, כך או כך את אותה בחורה בנשמה שלך וזה לא חשוב מה את לובשת! אז היום קיבלתי תגובות בעייתיות של 'איך את מתלבשת?!', כשהחטא היחיד שלי הוא שהתלבשתי לאימון בסך הכל. אני לא יוצאת ככה לרחוב, וחוץ מזה – יש לי גם נשמה. אני אותה אביבית גם ככה [עם לבוש צנוע] וגם כשאני סגורה [עם לבוש חשוף]. יש לי אותו יופי, אותו חיוך, אותה שמחת חיים, אותה נשמה. תלמדו לראות קצת מעבר ולא לשפוט".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן