וובה ואלה ירצו שוב למיליון

וובה ואלה, צמד האקסים הבלתי נשכח שכיכב בעונה הרביעית של המירוץ למיליון, יחזור למסך שלכם

העונה הבאה של המירוץ למיליון ממשיכה לייצר ענין רב לאור העובדה והיא תהיה במתכונת הvip. זוג המתמודדים הזכור לכולם משנת 2015 הוא וובה ואלה, צמד האקסים הבלתי נשכח שכיכב בעונה הרביעית של תכנית הריאליטי המצליחה. השניים צפויים להשתתף בגרסת ה-VIP של הריאליטי, שצילומיה יחלו בקרוב. בפעם הראשונה בערוץ 2 הופיעו שני עולים חדשים, רוסי ואוקראינית שדיברו עברית משובשת וזכו לחיקוי מצחיק ב'ארץ נהדרת".

לצוות ההפקה הצליח הליהוק שכלל כאמור צמד אקסים, עולים חדשים עם מבטא וכימיה טובה. וובה ליזרוביץ' ואלה אייבינדר שהודחו בחצי הגמר של "המירוץ למיליון" הפכו לכוכבים הגדולים של אותה העונה. אייבינדר בת ה-28 מפתח תקווה, עלתה לארץ מאוקראינה בגיל 19 והחלה לעבוד כקופאית. ליזרוביץ' בן ה-30 נולד באוקראינה וגדל במוסקבה. שניהם הכירו בהפסקת סיגריה. רומן קצר לפני 9 שנים הביא אותם ללב הפריים טיים ועם סיכוי של אחד לארבעה לזכות במיליון שקל, עד להדחה בחצי הגמר. עכשיו יש להם הזדמנות נוספת לקחת את הקופה בעונת הvip שתצא לדרך בקרוב.

בנוסף אליהם, גם האחים עומר ונטע ברזני יתחרו בתכנית, ביחד עם נוי והדר, מנחות ערוץ הילדים לשעבר.

רשת 13 הגיבו לפרסום: "אנו מודעים לעניין הרב סביב העונה החדשה של 'המירוץ למיליון' ברשת  ,13אולם כשיהיה מה לעדכן נעשה זאת  בשמחה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן