בר רפאלי התאסלמה?

הפוסט של בר רפאלי שיגע את הרשת בקמפיין רשת האופנה שבבעלותה

הדוגמנית והמגישה, בר רפאלי, העלתה סרטון שלא יכול היה להשאיר אף אזרח ישראלי אדיש. בסרטון שפרסמה נצפתה רפאלי בלבוש בורקה שחורה מסורתית, כאשר רק שתי עיניה מבצבצות ממנה ומתחת מופיע הכיתוב :" איראן זה כאן?".

מעריצי בר רפאלי והעוקבים אחריה ברשת שאלו את עצמם האם מדבור בקמפיין פוליטי עם מסרים שלא משתמעים לשתי פנים, או שמא מדובר בקמפיין בחירות מקומי לקראת הרגע הגדול של הרשויות המקומיות מחר. עם זאת, הרבה גולשים לא ראו זאת באהדה והחלו להכפיש את הדוגמנית בתגובות.

בסופו של דבר, התברר לכולם, כי מדובר בקמפיין שעלה במסגרת חברה האופנה שבבעלותה. בנוסף לסרטון מעורר המחלוקת היא העלתה גם פוסט שהיא אוחזת בדגל הלאום לצד המילה FREEDOM. פעילי הימין ברשת, בראשות יואב אליאסי, לא נשארו אדישים והגיבו לדברים בפייסבוק: " בזמן שאת משחקת אותה אישה חזקה ואשת עסקים, באיראן האישה היא רכוש הגבר והיא לא נחשבת נפשית או חוקית שוות ערך לגברים. בזמן שאת מנופפת בדגל הליברליות, באיראן אנשים שנחשדים בקיום יחסים הומוסקסואלים נתלים ברחוב וגופותיהם נשארים ברחוב עד שהם נרקבים. בזמן שאת משחקת אותה פמיניסטית, באיראן אין קטגוריה חוקית שנקראת "אונס משפחתי" האישה היא רכוש של בעלה ואם אישה נאנסת באיראן, למשטרה יש את הכוח לכפות על האדם שאנס אותה להתחתן איתה, עם או בלי הסכמתה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן