מריה דומרק מתחרמנת עם גבר זר במיטה


מה עושה מריה עם גבר זר במיטה? האח הגדול ממשיך למנף קריירות ומריה דומרק שוב בכותרות – הפרטים בפנים

קליפ חדש של משה פרץ עלה לאחרונה לאוויר בהשתתפות פליטת האח הגדול והדוגמן בנגי לבנבך. מעריצי דומרק נחרדו כאשר ראו את תמונותיה מתנוססות לצד גבר זר ולא לצידו של רועי קורנבלום אך צפירת הרגעה נשמעה במהרה עם היוודע להם שמדובר בסך הכל בצילומי קליפ. הזמר, משה פרץ החליט לרכב על הגל של גברת דומרק שמככבת כאמור בשירו החדש "הכל אתך דבש" שראה אור לאחרונה.

כזכור, עם יציאתה של דומרק מהאחד הגדול היא החליטה להיפרד מבועז בן יוסף שחיכה לה בחיים האמיתיים ולתחזק מנגד זוגיות עם משתתף נוסף בתכנית הריאליטי, רועי קורנבלום. לאחר כמעט 120 יום בבית האח הגדול בו שהו יחדיו ונראו מאוהבים לפרקים, היה נראה לאחרים שרועי לא משחרר את דומרק, אבל אחרי שזו שעשתה צעד ונפרדה מהחבר בועז בן יוסף, לאחר היציאה מהבית המדובר במדינה, וכל הרמזים לזוגיות חדשה עם רועי, הגיעה ההכרזה הרשמית של השניים, על היותם זוג חדש בביצה המקומית.

השם של דומרק לא יורד מהכותרות והסיפור המרכזי האחרון לו הייתה שותפה הוא מסכת השמצות שספגה ברשת החברתית בעקבות דברים שאמר האקס המיתולוגי שלה בראיון. דומרק נפגעה עד מאד ופרסמה פוסט בו היא מבקשת מהגולשים להפסיק עם הקללות הגזעניות והסקת המסקנות.

https://www.youtube.com/watch?v=vLFFU5Ern1w

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן