"הרסת לבועז את החיים, תחזירי לו את הכסף"


"לא נמאס לכם לאחל לי לסבול ולהפגע בחיים?" מריה דומרק משיבה להשמצות שספגה בעקבות הראיון עם האקס

הראיון שהעניק האקס של מריה דומרק ל"הצנרת" ממשיך לעורר גלים. הדוגמנית ומשתתפת האח הגדול ספגה עשרות הכפשות ברשתות החברתיות על החלטתה "לזרוק" את בועז בן יוסף עבור זוגיות עם רועי קורנבלום. כאמור, בועז בן יוסף "פתח" על דומרק ועל הרגשות שלו בימים הקשים, בהם ראה איך אהבת נעוריו נעלמת לו מבין הידיים מבלי שהוא יכול לעשות דבר. הדברים שאמר בועז בתכנית עוררו את זעמם של הגולשים שכתבו למריה בין היתר: "את זבל בלי לב. איך יכולת ללכת עם גבר שהכרת חודש וחצי? אין בך כלום, את לא שווה יריקה אפילו. עזבת כבר אחרי 7 שנים בשביל מצלמות טלויזיה ותשומת לב. מאחל לך שתיפגעי בחיים כמו שצריך".

דומרק פרסמה פוסט בנושא בתגובה: "למה הבריונות, הגזענות והרוע ממשיכים? כי אנשים ראו משהו בתקשורת והחליטו לצלוב אותי. נמאס לי שיש כאלו שעושים שימוש ברשת כדי לפגוע באנשים. זה עושה לכם טוב?"

כזכור, לאחר כמעט 120 יום בבית האח הגדול בו שהו יחדיו ונראו מאוהבים לפרקים, היה נראה לאחרים שרועי לא משחרר את דומרק, אבל אחרי שזו שעשתה צעד ונפרדה מהחבר בועז בן יוסף, לאחר היציאה מהבית המדובר במדינה, וכל הרמזים לזוגיות חדשה עם רועי, הגיעה ההכרזה הרשמית של השניים, על היותם זוג חדש בביצה המקומית.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן