מירב ישראל מותקפת "שאלוהים יקח אותך"


גולש הצליח להרתיח את דיירת האח הגדול שענתה: " אף אחת לא יכולה להיראות כמוני"

מירב ישראל מתחזקת בימים אלו את חשבון האינסטגרם שלה בקנאות יתרה. יוצאת האח הגדול מחזיקה ב74 אלף עוקבים ברשת החברתית המפורסמת ולצד אין ספור פרגונים להם היא זוכה מדי יום, יש גם כאלה שבוחרים להקניט אותה.

הכוכבת העלתה תמונה שלה עם ביתה הקטנה שמשום מה גרמה לאחד הגולשים להגיב בצורה בוטה. בין היתר נכתב: "כמו אמא שלה מזרובה, שאלוהים ייקח אותך מירב עם השפתיים האלה כמו דונלד דאק". מעריציה של מירב ישראל לא נשארו אדישים ומיד תפקו את הגולש הסורר, כשגם מירב עצמה לא יכלה שלא להגיב לדברים שפורסמו בפוסט שלה.

ישראל הגיבה: " לעיתים רחוקות יש גם את אלה שמרשים לעצמם וזה בסדר ואפילו משעשע אבל פה זה עבר גבול! אדם הזוי שמקלל את הבת שלי ומאחל לי מוות צריך עונש אמיתי! כמו שלכל אדם בעולם יש פנים שיחודיות לו – ככה גם הגוף. רק שמסיבה מסוימת, אנשים מרגישים בנוח לבקר מבני גוף ומידות של אחרים. בבקשה תבינו, אף אחת לא יכולה להיראות כמוני, כמו שאף אחת לא יכולה להראות כמוך. את יכולה להיראות רק כמו עצמך, במשתנים של תזונה, כושר וטיפוח. ברגע שתביני שהיחידה שאת צריכה להשוות את עצמך אליה זו את עצמך, כל השאר לא יעניין יותר. תתעסקו אך ורק בהעצמה אישית. ההשוואה לאחרים לעולם לא תביא אושר".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן