הצל וחצרוני לא יכנסו לאח הגדול VIP


חרושת השמועות על כניסתם של השניים לבית האח הגדול התבררה כשקרית – גם פליקס חלפון, אתי אלון ואהובה אלפרון לא יכנסו לבית המצולם.

בצל הפרסומים האחרונים על זהות המשתתפים בעונה הבאה של האח הגדול עלו גם השמות של פרפסור אמיר חצרוני ושל יואב אליאסי, הצל. לפורטל עמרי חיון נודע כי מדובר בתרגיל שיווק שקרי שעשה איש יחסי ציבור לקראת העונה הקרובה של האחד הגדול VIP. בהפקה היו רוצים להעמיס בסלבס הגדולים ביותר בישראל ולעשות עונה מרתקת במיוחד.

פעיל הימין מעורר המחלוקת, יואב אליאסי בן ה-40, הידוע יותר בכינויו "הצל", בהחלט היה יכול להיות מועמד לגטימי לעונה הקרובה של האחד הגדול, בייחוד לאחר הפרסומים שחצרוני בן ה-50 מהצד השמאלי של המפה הפוליטית עשוי היה לתפוס את משבצת הצ'ילבה של הצל.

עוד נודע לפורטל עמרי חיון כי אהובה אלפרון, אתי אלון ופליקס חלפון גם לא יכנסו לבית האח הגדול, זאת בהמשך לפרסומים שעלו. אתי אלון זכורה לכולם מפרשת הכספים בבנק בתחילת שנות ה-2000. חלפון נודע לציבור בהיותו כדורגלן עבר שהסתבך בפלילים.

כזכור בעונה האחרונה של האח הגדול זכה ישראל אוגלובו במקום הראשון. העונה החולפת הייתה מרתקת במיוחד עם שלל אלמונים שהפכו לכוכבים גדולים כדוגמת מגי טביבי, סואל חג'ג'ף לירז אסייג ועוד.

אנחנו נמשיך לעקוב אחר בורסת השמות שעולה לקראת העונה הבאה של האח הגדול VIP – כאשר נכון לעכשיו טרם נקבע מתי היא תחל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן