דפנה לוסטיג: "אדם מפורסם אנס אותי"


שדרנית הרדיו פרסמה פוסט בו כתבה על תקיפה מינית שעברה בשנת 2005

ההאשטג #למהלאהתלוננתי ממשיך לעורר הדים בקרב מפורסמים ברחבי ישראל ועכשיו שדרניצת הרדיו , דפנה לוסטיג, עלתה לכותרות אחרי פוסט שפרסמה.  לטענתה, לפני 13 שנה, מסעדן בתל אביב תקף אותה מינית. בדברים שהעלתה ברשת החברתית היא לא נקבה בשם המסעדן אבל לטענתה נשים נוספות נפגעו ממנו ואף אחת מהן לא בחרה להתלונן.

לוסטיג שחגגה יום הולדת 39 תיארה גם תקיפות שחוותה כאשר הייתה בכיתה ט' על ידי איש מבוגר בזמן שחיכתה לאוטובוס. כמו כן בכיתה י"א מאמן כושר נגע בה ובגיל 24 היא חוותה את התקיפה שהזכרנו לעיל.

חלק מהדברים שפורסמו בפוסט לפניכם: "בכנות, אני לא ממש יודעת מה היה שם. באתי, שתיתי, אני זוכרת שלא יכולתי לנהוג הביתה ושהתעוררתי בוכה במיטה שלי, ערומה, בארבע לפנות בוקר. הערתי את יונתן, החבר הכי טוב שלי, שניסה להרגיע אותי ועשה לי קפה ונתן לי אדווילים ומה לא. לא יכולתי להפסיק לבכות ולרעוד. הוא לקח אותי למיון. במיון הוא ביקש שיעשו לי בדיקת סם אונס, הם סירבו. הטענה היתה שיש לי אלכוהול בדם ולכן אין טעם. עד היום אני לא יודעת למה הם סירבו. אם זה בגלל שאלכוהול מטשטש את עקבות הסם או שאז פשוט לא עשו בדיקות לנשים שיכורות כי על פי ההיגיון של טרום ימי מי טו, נשים שיכורות צריכות לקחת בחשבון שאולי יתקפו אותן. ואולי לא, זה כנראה עניין של מזל…חצי מכן מכירות אותו, בחלקכן הוא גם פגע. אבל אף אחת לא התלוננה עליו אף פעם". סיכמה לוסטיג.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן