מגי וישראל – הקאמבק?


פליטת הפה שעלולה לחשוף את מגי טביבי וישראל אוגלבו 

פורטל עמרי חיון הבטיח שימשיך לעקוב אחר ההתפתחויות ולדווח על הנעשה בין השניים – אז קבלו את זה: סמואל עלה לשידור חי באינסטוש ולפתע הגיח מאחור רועי קורנבלום, שלא הצליח לשמור על הפה שלו, כאשר חשף כי מגי טביבי וישראל אוגלובו עדין ביחד! "אל תאמינו לאף אחד" הספיק סמואל עוד לסנן במהלך השידור, לא לפני שרועי קורנבלום לקח את הנייד לידיו והרגיע את הצופים.

נשאלת השאלה- האם מדובר בסיפור רציני או שמא סמואל שתה יותר מדי בבילוי האחרון של החבורה? ניתן לכם להחליט גולשים יקרים… כזכור, ישראל אוגלבו ומגי טביבי הכירו בבית האח הגדול, אז כזכור החל סיפור האהבה בין השניים וגם הדחתה של טביבי מהבית לא הביאה לפרידה בין השניים. יציאתו של ישראל אוגלובו מהבית הביאה לסיפור אהבה ואיחוד מחודש שהזים את השמועות כאילו הם נפרדו בזמן שהם לא התראו.

לאחר מכן הגיעה הפרידה המתוקשרת שהפכה לרשמית עם הגעתו למסיבה שארגנה גורו הספורט של הסלבס, ליקיז. ישראל הגיע עם קארין סנדל כאשר למסיבה המדוברת הוזמנו מפורסמים רבים, ביניהם שלומית מלכה, גיא גיאור, אגם רודברג ועוד.

רק בשבוע שעבר נצפתה מגי טביבי עוזבת את אירוע קולקציית החורף של רנואר ביחד עם שלומי והבה, האקס הלוהט של אביבית בר זהר. למרות זאת, בתמונות מההשקה נראו מגי וישראל צמודים היטב – אז מה קורה כאן?!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן