מריה ורועי חושפים את האמת על בועז


הם התאהבו מול המצלמות אבל היא הייתה במערכת יחסים מחייבת מזה 7 שנים. בראיון זוגי ראשון לצילומי השער של פנאי פלוס, הם מספרים לנו איך התגובות ברחוב, מתי מימשו את אהבתם לראשונה, ואיך היא הסתכלה לאקס, בועז יוסף, בעיניים, וסיימה את הזוגיות. צפו!

מריה בשער פנאי פלוס שיצא מחר: "מתברר שאסור לאישה להיפרד מבן הזוג שלה אחרי שבע שנים, כי אם היא עושה את זה היא יוצאת צבועה, שקרנית, בוגדת וזונה. מריה דומרק ורועי קורנבלום נפגשו בבית "האח הגדול" וניהלו רומן אפלטוני. רגע אחרי שיצאו מהבית היא נפרדה מהחבר והקשר החברי הפך לרומנטי. עכשיו הם מדברים על הכל.

מערכת היחסים של מריה דומרק ורועי קורנבלום הצליחה לסקרן רבים עוד כשהתנהלה בתוך בית "האח הגדול", בייחוד לאור העובדה שבזמנו לדוגמנית היה חבר, בועז יוסף. אך עם יציאתה מהתכנית הקשר בינה לבין יוסף נגמר לאחר 7 שנות זוגיות, ומשם לא פסקו השמועות לגבי הרומן האפשרי החדש שבדרך – עם קורנבלום. אמש (ג') זה קרה, כשהשניים הגיעו לראשונה כזוג לאירוע השקת הבושם החדש של זאדיג אנד וולר, שנערך בבוטיק המותג בכיכר המדינה. למקום הגיעו גם לא מעט כוכבים אחרים, אך אין ספק ששיחת הערב הייתה שייכת לגמרי להם. במהלך הערב תפסנו את השניים לשיחה על הקשר החדש, ועם עיניים כל כך נוצצות כשלהם – קשה שלא להבחין בהתאהבות הסוחפת.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן