החבר של מריה יכנס לבית האח הגדול?


כניסת הדיירים החדשים מתקרבת בצעדי ענק וההפקה עומלת בשעות אלו על כניסת הדיירים החדשים שלפי הדיווחים רובם כבר נבחרו לפי הדיווח מדובר על 4 או 5 דיירים שיכנסו ממש בקרוב ולא צפוי כניסה נוספת של דיירים העונה אחד הדיווחים שהאקס של מגי אולי יכנס מי שלא ראה מוזמן, מי שלפי הדיווח אמור להפתיע את כולם ולהיכנס לבית האח הגדול בועז יוסף בן זוגה של מריה.

בועז יוסף בן זוגה של מריה בוודאי לא עובר את התקופה הטובה בחייו, בזמן שהוא מחכה למריה בת זוגת ב- 6 שנים האחרונות וצופה בה כל עת באח הגדול,בוודאי גם הוא לא מרוצה ממה שהוא רואה על המסך,ההתקרבות בין מריה לאחד הדיירים רועי הצליח לעורר סערה ענקית מי שלא ראה מוזמן, רבים דיברו האם זה מוסרי מצד רועי להתחיל עם איש שיש לה זוגיות בחוץ מצד שני גם מריה לא יוצאת נקייה שהיא מאפשרת זאת ורוצה את הקשר עם רועי.

שני הצדדים מודעים לכך שמריה מנהלת זוגיות בחוץ שניהם לא מרגישים בנוח וגם הדיירים העירו להם על כך במיוחד לרועי,כמה דיירים פנו אליו וביקשו ממנו להתרחק ממריה ושזה לא נראה טוב, מי שכמובן צופה בכל זה הוא בן זוגה של מריה בועז, שבימים האחרונים לקח צעד אחורה מול התקשורת,לפני שרועי ומריה התקרבו יותר אמר בועז על כך שהוא לא מרגיש בנוח עם ההתנהגות של מריה אבל הוא ממשיך לבטוח בה כאשר התראיין בדו"ח היומי אצל יעל בר זוהר הוא נשאל על כניסה אפשרית לבית האח הגדול? בועז שהיה מופתע אמר שהיה רוצה להיכנס לבית האח הגדול אבל לא קיבל פנייה מצד ההפקה. לפי דיווחים שעלו ברשת דובר על אפשרות כרגע שבועז כן יכנס לבית האח הגדול ויעשה סדר מול מריה וגם מול רועי ויעשה סוף למה שקורה שם. ברשתות החברתיות שכרגע סוערת בעקבות ההתקרבות בין מריה לרועי בהלם
האם בועז יוסף בן זוגה של מריה בדרך לאח הגדול??

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן