הפגנה וחרם נגד האח הגדול בגלל בחירת שמס לראש ממשלת פלסטין בבית


סערה ברשת: צופי "האח הגדול" בסערה מאיימים להחרים את התוכנית ולהפגין מול ההפקה בגלל בחירת שמס לראש ממשלת פלסטין בבית אחרי עזיבת "האחות הגדולה" עוד סערה כובשת את צופי התוכנית הערב. כיתובית אחת שהופיעה על המסך הערב מביאה לסערה גדולה ברשת בקרב צופי האח וקריאה גדולה להחרמת התוכנית והפגנות..קבלו מקצת מהתגובות הקשות. כבר רבים הודיעו שהתנתקו מערוץ האח

סערה גדולה בתום תוכנית "האח הגדול" ברשת, בקרב צופים רבים. במשימה השבוע הדיירים התבקשו לבחור ראש ממשלה לבית. וכך הבחירה נפלה על המתחרה הערבייה שמס, שכבר מעוררת מחאות ברשת ואף עצומות בשל דבריה בעבר ש: "צריך להוריד את ביבי". אלא שלא הבחירה היא שהסעירה את צופי האח, אלא כתובית ששמה הזכיינית רשת בה נכתב: "שמס נבחרה על ידי הדיירים להיות ראש הממשלה הפלסטינית".

מאותו רגע, ניתן האות בשעה האחרונה לתגובות קשות בקרב צופי התוכנית שקוראים להחרמת התוכנית ועד להפגנה מול משרדי ההפקה. ןאפ לא די, יש קריאה לצאת ולהתנתק מערוץ "האח הגדול" בתשלום. לא ברור אם זו פרובוקציה של ההפקה מכוונת כדי להעיר את הרייטינג הצונח של התוכנית, או טעות אסטרטגית.

אחד ממנהלי דף הפייסבוק של אוהדי וצופי "האח הגדול" כתב: "הפקת האח הגדול, אתם לא משדרים בפלסטין!!! מה זו החוצפה הזו? אתם כותבים בטלויזיה הישראלית בתוכנית ריאלטי ישראלית ובמשימה שהייתה חייבת להיות הכי ישראלית ביזתם את התוכנית ואת הישראליות עד הסוף! אנחנו לא נוותר על זה! יש גבול לכל תעלול.. פלסטין בפלסטין … וכאן זו מדינת ישראל !!! תשדרו באלג'זירה.. כי אנחנו את הרייטינג נגמור עד הסוף!!! אנחנו נפתח במאבק נגד ערוץ 13 והפקת האח הגדול ! ברגע שתהיה הכרזה על: ראשת הממשלה הפלסטינאית, כולנו בהמונינו דואגים לניתוקים מאסיביים מהערוץ… באלג'זירה תקבלו רייטינג!!!".

צופה אחר אריאל כותב: "בערב זה אנחנו מורידים את הדגל לחצי התורן. לזכר הלאום שמושפל ונרמס כסמרטוט על ידי מפיקי האח הגדול. אשר נלחמים בנו ובראש הממשלה בצורה נבזית ופחדנית השייכת בדרך כלל למחבלים ולפעילי חמאס. ההפקה שייכת לאירגוני הטרור כדוגמת בצלם. אירגונים עלובים ושונאי יהודים אשר מפיצים שנאה כלפינו בעולם. ערוץ 2 אתם בושה וחרפה שהבאתם את המלחמה שלכם בביבי לרמות השפלות ביותר. האמת שלנו תהיה הכישלון הכי גדול שידעתם. ואימרו אמן!!!".

צופים רבים כאמור הודיעו כי הם מתנתקים כמחאה מהערות ואוסנת צופה אדוקה הודיעה שמבחינתה תוכנית ההתנתקות יצאה אל הפועל: "אני כמחאה התנתקתי מהערוץ כי אני לא גרה במדינת פלסטין כי אין דבר כזה פלסטין אלה אם כן הם רוצים מדינה רק לא במקום ארץ ישראל כי אני יהודית ישראלית גאה ונלחמתי 3 שנים בצבא בקרבי כמו גבר רצתי על דיונות בגדר כחפק של קצינת אגם ואני לא חושבת שהייתי נלחמת על אנשים שתורמים בקלות את הארץ שלנו אלה שרוצים להעיף אותנו לים אני כעוסה ועצבנית".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן