שני כהן רגע אחרי לידה מסעירה את הרשת


"ככה נראית אישה שנייה אחרי לידה?" שני כהן היא כנראה מהנשים העסוקות בתעשייה, שמשלבת בהצלחה קריירה, משפחה, בילוי ואימונים. ולמרות זאת, כשהעלתה אתמול תמונה בביקיני מתוך "ארץ נהדרת", מספר נשים יצאו נגדה וטענו שהיא מציבה סטנדרטים לא מציאותיים לאימהות טריות

"ארץ נהדרת" אמנם נמצאת בפגרה עד שתפתח עונת הקיץ, אך כדי שלא תטעו לחשוב שחברי הקאסט נחים לרגע – שני כהן משתפת בתמונה מתוך הצילומים. ולא סתם תמונה. כהן הצטלמה למערכון בו נדרשה ללבוש בגד ים קטנטן, ובעוד רבים היו נפעמים למראה הגוף החטוב ומעורר הקנאה שלה, היו כצפוי לא מעט שהחליטו להרוס את החגיגה.

כזכור, כהן היא אמא ליהלי בת ה-6, גאיה בת השנתיים ועפרי בת התשעה חודשים – מה שהביא כמה גולשות לטעון שמדובר במראה לא לגיטימי לאישה שילדה לפני פחות משנה, שכן זה מייצר מציאות וסטנדרטים גבוהים שמקשים על חברותיה הנשים לעמוד בהם.

אך לשמחתנו לא כולם הייטרים, ובין הביקורות (הלא ברורות, אגב, שכן כהן רחוקה מלהיות האם היחידה שהצליחה לחזור לגזרתה הקודמת) נמצאו גם מפרגנים רבים שביקשו לציין כי השחקנית, שנראית מדהים, עבדה קשה כדי להיראות כך והרוויחה את זה ביושר. אנחנו אתכם.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן