שוב? שלומית מלכה חוזרת לתאונה בקמפיין


הטופמודל שרגילה לדגמן בגדים יוקרתיים ומוצרי טיפוח תככב בקרוב בקמפיין שיסביר לכם איך להיזהר בדרכים, זאת בעקבות התאונה הקשה שעברה לפני פחות משנה כשרכבה על הקורקינט שלה.

קיץ 2017 ייזכר לעד כקיץ בו מדינה שלמה עצרה את נשימתה והתפללה, ביחד עם יהודה לוי, להחלמתה של אחת הדוגמניות הכי מצליחות בישראל, שלומית מלכה, שנפלה מהקורקינט שלה במהלך נסיעה בשדרות רוטשילד בתל אביב, וכמעט איבדה את חייה. במשך 24 שעות מורטות עצבים, כולם התעסקו בהחלמתה של מלכה והתפללו לראותה שוב על הרגליים.

רגע לאחר ששבה להכרה ושוחררה לביתה – החלו לדבר על העובדה שהדוגמנית לא חבשה קסדה וכי חייה ניצלו בנס. נראה שהדבר הדהד בראשה של מלכה וחברותיה שמאותו רגע לא הורידו את הקסדה מראש כשחזרה לנסוע על הקורקינט, כך שבמקביל החלו גם דיבורים בקרב חבריה כי היא חייבת לעשות קמפיין לזהירות בדרכים.

נראה שהנבואה הגשימה את עצמה, כך שבקרוב, תשעה חודשים לאחר התאונה הקשה – מלכה, המיוצגת אצל אלינור שחר, עתידה לככב בקמפיין של לשכת הפרסום הממשלתית שיסביר לאנשים איך לנהוג בצורה יותר בטוחה בדרכים. אם הכל ילך כשורה, תוכלו לראות את מלכה מחייכת אליכם בהפסקת הפרסומות ומי יודע, אולי היא תעזור בהורדת מספר תאונות הדרכים בישראל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן