נחשף: תכירו את תומר רוטשילד שיכנס לבית "האח הגדול"


עוד רגע תתחיל העונה החדשה של "האח הגדול" ואחרי אין סוף שמועות על דיירים שאולי יכנסו לבית קבלו אחד שבאמת הולך להיכנס והוא מצטרף לרשימה קצרה של 7 דיירים אחרים שכנראה יכנסו בשבת הקרובה לבית האח הגדול.

כזכור אחרי חיפושים ארוכים של מנחים החליטו היום ברשת לשבץ שלושה מנחים. אסי ישראלוף ועפר שכטר עשו עבודה מצוינת בתכנית הכישרונות "גוט טאלנט ישראל" ועל כן שמותיהם עלו גם כמנחים פוטנציאליים ל"האח הגדול". לירון ויצמן, טאלנטית של "קשת", תערוק אל המתחרים. העונה החדשה של הריאליטי תתחיל ב-5.5 שבת ברשת 13

תכירו את הדייר שיכנס לבית תומר רוטשילד. הגברבר הלוהט שנושא שם משפחה נחשק במיוחד הוא בין הדיירים אשר יכנסו בשבת הקרובה לבית הכי מדובר במדינה, ובנות, חדשות טובות – הוא רווק. רוטשילד בן ה-28 מתגורר בתל אביב, בעלים של מכון שיזוף ומדגמן לא מעט למחייתו. על פי האינסטוש נראה כי הבחור מטייל בעולם בתדירות לא רעה בכלל ויש לו גם מספר חברים מפורסמים כמו לירן דנינו ויוצאת התכנית, ארבל קינן, שיריעו לו מבחוץ. יאללה, ניפגש במוצ"ש.

עוד דיירים שבטוח יכנסו לבית "האח הגדול" הם מריה דומרקט דוגמנית, סימכה בכר גרושה ומלכת היופי לשעבר, ענבר ביטון הבת של דודו ביטון מ"הליכוד", ליאור גולן מעצב שיער מבית שמש תושב אשדוד בן 37 אב חורג לילדה בת 13, ליאת ברששת בת 43 אם חד הורית ל12 ילדים, ועומרי קנדה שהשתתף ב"גולסטאר"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן