הריב שיצא מכלל שליטה וכמעט גרם לתאונה


ריבים הם דבר שבשגרה אבל שזה קורה לנשים חזקות ועוד במונית זה יכול להיגמר באסון כוכבת האוכל מיכל אנסקי והדוגמנית והשחקנית, לונא מנסור הסתכסכו במונית וכמעט גרמו לתאונה ותלונה במשטרה.

מנטורית הקולינריה, מיכל אנסקי והדוגמנית והשחקנית, לונא מנסור כוכבת "פאודה", חלקו בשבוע שעבר מונית משותפת הבייתה כשיצאו מסט הצילומים של הסדרה אליה הן מצטלמות, "ד"ר קוראז". זאת לא הייתה עוד נסיעה באמצע הלילה, אחרי שעות ארוכות על הסט, יותר בכיון של ויכוח ארוך שכמעט נגמר בתאונה.

מנסור ואנסקי, שעל פי מקורבים להפקה דווקא התחברו על סט הצילומים, שובצו לנסיעה יחדיו רק בגלל שבתיהם של השתיים נמצאים במרחק קצר זה מזה, ליתר דיוק כ-4 דקות נסיעה. רק נראה שההחלטה להוריד את לונה ראשונה, מאוד לא מצאה חן בעיניה שלך אנסקי שהחליטה כי לא יקום ולא יהיה – היא יורדת בבית ראשונה והורתה לנהג שהיא זו שתסיים את הנסיעה תחילה. ואנסקי בתגובה פנתה למשטרה, בטענה שמנסור פלשה לה למונית.

מנסור, אמרה היום ל"וואלה סלבס" ש"נכון שחונכתי לכבד אנשים מבוגרים, אבל בסופו של דבר הסכמתי רק מתוך כבוד להפקה".

מטעם הפקת "ד"ר קוראז'" מסרו: "ההגעות והחזרות מסט הצילומים נקבעות על פי שיקולי הפקה שונים. ביום רביעי ויכוח שלא היה צריך להתקיים כלל יצא משליטה. כעת הדברים נרגעו והכל ברוח טובה".
מהסוכנות של מנסור נמסר: "אין תגובה מעבר למה שכבר נאמר".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן