מירן מנקס, כוכבת תאג"ד חושפת פצעים כואבים


מי שאוהב את מירן מנקס, כוכבת "תאג"ד", תמיד חושבים שהכוכבת הכי אחת הנשים היפות בתחום אבל עכשיו חושפת השחקנית והדוגמנית בעיה בריאותית בפניה איתה היא נאלצת להתמודד – ומביאה לתגובות פוגעניות מצד החברים והסביבה "סליחה מראש אם זה מגעיל, אבל זו אני ואין לי רצון לייפות את המציאות"

כך כתבה בפוסט באינסטגרם: ״אוי מסכנה מה קרה לך ב-פנים?״ ״את בסדר?״ ״את בסטרס או משהו?״ ״איך את אוכלת?״ ״את מטפלת בזה?״ ״זה נראה לא טוב, אולי תטשטשי את זה לפני שאת מעלה?״ ״ממי גם לי היה ככה כשהייתי בת 16 פשוט תפסיקי עם השוקולד וזה יעבור״ וכו׳. את כל אלו שמעתי ממאפרות, מצלמים, ממעצבי שיער, ממלהקים, ממלהקות מחברים ומחברות וניסיתי להיות חזקה מול זה ולספר להם (ולעצמי)

סיפור מתוק שאומר שהכל בסדר וזה רק מראה חיצוני ומה שחשוב זה מה שבפנים. אבל אז הגיעו הקולות מבפנים ״אוי זה באמת די מגעיל״ ״פאדיחה לצאת ככה מהבית״ ״מה יחשבו עליי״ ״אני נראית מלוכלכת״ ״אם הם כואבים לי זה דלקת? זה הורמונים? זה תזונה?״ ״אני כבר בת 28, מה נהיההההה דייי לא יכולה לראות את עצמי כבר ככה״. ושיניתי את התזונה כמה וכמה פעמים והורדתי גלוטן והורדתי סוכר וחודש שלם אכלתי אורז עם תרד ולימון ושיניתי אינספור תכשירים ומשחות רקיחות ואין ספור מטפלים ומטפלות,

אפילו בעצמי הלכתי ללמוד רוקחות טבעית בשביל ללמוד לעומק איך אני יכולה לעזור לעצמי. אבל וואלה – שום דבר לא עזר עד עכשיו, להיפך, זה רק החמיר. ולאחרונה החלטתי שהגיע הזמן לשלוף את התותחים הכבדים, התקשרתי לאילה ברלין, שמעתי עליה ממזמן, אמרו לי שהיא מומחית, הכי מומחית לאקנה שאפשר, אמרו לי שהיא בעצמה הייתה מחוצ׳קנת ושהיא פיתחה שיטה מיוחדת שבאמת אמורה לעבוד.

עשיתי עליה מחקר קטן באינטרנט ואמרתי יאללה ממי, תרימי ת׳פון ותקבעי פגישה וכך היה והיום הייתי אצלה בפעם הראשונה, בפעם הראשונה מתוך רבות בתהליך הארוך שאנחנו הולכות לעבור יחד בחודשים הקרובים ופעם ראשונה הרגשתי שמישהי שנוגעת לי בפנים יודעת מה היא עושה ומבינה את התסכול שלי. שתי התמונות פה למעלה הן מהיום בבוקר רגע לפני שנכנסתי לקליניקה ואני מודה שאני סקרנית ממה שמחכה לי בחודשים הקרובים. מבטיחה לעדכן אתכם בסטורי וגם פה בתהליך הזה, שמכאיב לי בלב וגם בלחיים (נשבעת, זה כואב). סליחה מראש אם זה קצת מגעיל אבל וואלה זו אני ואין לי רצון לייפות את המציאות 🙂 זו מי שאני וזו הדרך שלי. מאחלת לכן ולכם חג הכי שמח בעולם ונשתמע

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן