מצמרר: ההרוג בתאונה אחיו של כוכב "האח הגדול" שהתאבד


השבוע על תאונת קשה בסמוך לצאלים עכשיו מתברר שההרוג הוא אחיו של משתתף האח הגדול שהתאבד ושם קץ לחייו לאחר גירושים
סתיו חברי שנספה בתאונת דרכים סמוך לצאלים הוא אחיו של אלירן חברי שהתחתן בבית האח הגדול

טרגדיה: ההרוג בתאונה שהתרחשה לפני מספר ימים בסמוך לצומת צאלים הוא סתיו חברי שאחיו אלירן חברי שם קץ לחייו לפני מספר חודשים. הלוויתו של סתיו התקיימה אתמול בבית העלמין בבאר שבע. למי שפספס את האירועים אלירן חברי התחתן בבית האח הגדול עם רותם עגנון לאחר שחתונתם בוטלה בעקבות המצב הביטחוני ששרר בצוק איתן. הזוג התגרש לאחר לידת בתם ועל פי הפרסומים אלירן שהתקשה להתמודד עם הפרידה ובחודש ספטמבר שם קץ לחייו.

חברה ספדה לזכרו של סתיו וכתבה: "הכרנו לראשונה בגן בגיל 3 ומאותו הרגע כבר הפכנו למשפחה.. מאז עברו 20 שנה ועדיין אני אוהבת אותך כמו בפעם הראשונה.. היינו חבורה של חברים שלא נפרדו לרגע ועם מלא חוויות מדהימות עד היום.. אתה תמיד אמרו עליך שאתה הכי חתיך, מצחיק ואמיץ!! לא אשכח לעולם את כל השטויות שלך.. מוגלי שלי, סתיו אח יקר ויפה שלי תמיד אזכור אותך ואת כל הטוב שלך..".

לפני כחודש התחיל סתיו מקום עבודה חדש בסוכנות רכב, כל חייו היו לפניו, אך הוא נקטף בטרם עת. חברו לעבודה ספד לו "אח שלי היקר, אני כותב ועדיין לא מצליח לעכל שאני מדבר אלייך בזמן עבר, עדיין עוד בטוח שתפתח את הדלת ותיכנס כאילו כלום … נכנסת אלינו לחיים לפני זמן קצר אבל זה הרגיש כאילו איתך כבר שנים, איך הצלחת לכבוש את כולם עם החיוך הזה שלך… מודה על הזכות שהכרתי ילד כל כך טוב ועם לב ענק, מודה על הרגעים והזכרונות שהשארת ממך . עדיין בשוק ולא מעכל איך לא אראה אותך יותר.. איך פתאום כל מה שצחקנו שנטוס יום אחד כבר לא יקרה יותר… אח שלי היקר השארת חור ענק ענק בלב והגעגוע כל כך גדול אין מילים שיכולים לבטא את גודל הכאב יהיה זכרך ברוך ונוח על משכבך בשלום אוהב אותך אח יקר".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן