קחי אותי אילנית: האם קשת יגרמו לאילנית לוי ואייל גולן לחזור?


הלם: אילנית זרקה את אלירז שדה? בעקבות הראיון של הזמר אייל גולן לגיא פינס בשבוע שעבר, במהלכו התבטא ביחס לאפשרות היפותטית שיחזור לאשתו לשעבר, אילנית לוי, נדמה כי כדור השלג כבר התחיל להתגלגל במורד ונורתה יריית הפתיחה לקמפיין הבלתי מאורגן של מעריצי הזמר לאיחוד מחדש של מש' גולן- לוי- בתפקיד המנוע: מנחת הטלוויזיה אופירה אסייג ובתפקיד הגיבור שנותר בצד: אלירז שדה, בן זוגה של מלכת היופי לשעבר בשש השנים האחרונות. ואם כל זה לא מספיק לכם, אז אילנית לוי הולכת להנחות בריאליטי החדש של אייל גולן ואביב גפן בקשת 12.

"אולי זו הייתה טעות להיפרד מאילנית?" שואל אותו גיא פינס, והזמר גולן צחקק והשיב: "אילנית נמצאת במקום טוב היום בחיים שלה.. ואני.. אתה יודע, לא אדבר על אילנית". אין ספק ששפת גופו של גולן העידה יותר מכל עד כמה היה רוצה לשוב ולדבר על אילנית, עד כמה היה רוצה להחזיר את הגלגל עשור לעשור הקודם. "בדיוק רציתי להציע לכם לחזור" מקשה עליו פינס, ואילו גולן מנסה לאסוף את עצמו ולדחות כל ניסיון לחלץ ממנה אמירה אמתית, "התקלת אותי", הוא סינן. ובינתיים ישנם כמה אנשים שצפו בראיון החשוב הזה מסלון ביתם וביניהם רוסלנה רודינה, אקסיתו השנייה של גולן, ואם בנו יאן, וכמבון אילנית לוי ואלירז שדה בן זוגה בשנים האחרונות.

והבועה ממשיכה ומתנפחת כשהתפרסם כי אילנית לוי ואילנה ברקוביץ'- האקסיות, לוהקו כמנחות בתכנית הריאליטי מוזיקה החדשה של קשת בהובלת אייל גולן ואביב גפן, מה שעשוי לצור כר פורה לאינטראקציה מסוג אחר, מחוץ לשעות הסדרי הראייה של הילדים ליאם ואלין. אולי במסגרת קד"מ התכנית החדשה, צפויה אילנית לוי להתארח בקרוב בתכנית מעוררת הבאז "אופירה וברקוביץ'", גם היא של קשת. רמז לכך ניתן היה לקבל מעמוד האינסטגרם של אופירה אסייג, שם העלתה תמונה משותפת עם אילנית לוי וכתבה: "עם אילנית לוי ההורסת, ששש! זוממות משהו" ותייגה דווקא את גולן. אופירה אסייג, שידועה בכישורי בישול תרחישים, בקשה שלא להתייחס לכך, והפנתה אותנו ליח"צ של קשת.

לפני כשנה, בבר המצווה של ליאם, בנם המשותף של גולן ולוי, נראה כי רוחות הפיוס מנשבות בין אלירז שדה לגולן, כשהם נצפו משוחחים בפינת העישון, וזאת לאחר שנות יריבות צוננת, אז הקרחונים הפשירו, הסתמן וכעת, מקרוביו של אלירז שדה, בן זוגה של מלכת היופי בדימוס לוי בשש השנים האחרונות זועמים, כיצד יכל הזמר בכלל להשאיר פתח לתרחיש כזה, הם טוענים, בשעה שאילנית נמצאת בזוגיות יציבה עם אלירז כבר מס' שנים? כעת, כאשר לוי וגולן ירבו להתראות על סט התכנית החדשה, הקשר הזוגי שלהם יעמוד בפני אתגר נוסף ויהיה מעניין לצפות בהתפתחויות. אל דאגה, התקשרנו לאלירז שדה, אבל הוא ניתק לנו. אז מי לדעתכם הכי מתאים במשלוש הרומנטי החדש בתעשיית הבידור? חושבים שאייל גולן ואילנית צריכים לחזור? או שאילנית לא צריכה לוותר על אלירז שדה? תעשו לייק לכתבה! לכו תדעו, בעידן של היום אפילו הלייק שלכם יכול להשפיע!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן