רותם בן זקן, האחות בת ה-7 של עדן בן זקן פתחה אינסטגרם


רותם בן זקן, האחות הקטנה של הזמרת עדן בן זקן רק בת שבע וכבר היא פתחה חשבון אינסטגרם רשמי! אז מי אמר שאין חיים שעולים לכיתה ב'?

אנחנו לא יודעים מה איתכם אבל אם אתם לא עוקבים אחרי אחות של עדן בן זקן באינסטגרם, הגיע הזמן שתכירו את הכוכבת הקטנה והיפה למשפחת בן זקן, רותם. היא רק בת שבע והיא נמצאת כרגע רק בכיתה ב' (נסו לחשוב אם אתם בכלל זוכרים מה עשיתם בכיתה ב'). רותם הקטנה מפרסמת ברשת החברתית תמונות שלה עם אחותה הזמרת המצליחה וגם תמונות עם חברים לכיתה.

רותם פתחה חשבון באינסטגרם תחת השם "Bnzqnr". אחותה עדן כבר פירסמה איתה מספר תמונות בעבר. כנראה שהאחות הקטנה התחילה להבין קצת את עולם הרשתות החברתיות פלוס ההצלחה של אחותה והחליטה לנצל את המעמד המשפחתי ולקבל קצת לייקים ועוקבים. בן זקן הקטנה פתחה את החשבון במהלך חופשת חנוכה. אחרי רותם עוקבים כבר כ-1,200 גולשים.

בזמן שאחותה, עדן, כובשות את הבמות והמצעדים השנתיים. בן זקן גם נמצאת כרגע בתקופה מאד עמוסה ובהכנות לקראת החתונה שלה ושל שוקי ביטון, הארוס שלה בשנה האחרונה. החתונה המדוברת של שוקי ועדן תתרחש בחודש מאי הקרוב. אנחנו מקווים שרותם תתעד את החתונה בחשבון האינסטגרם החדש שלה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן