בלן פרסלו, כוכבת "כמעט מלאכים" שמה קץ לחייה


לפני שמונה שנים הלכה לעולמה רומינה ז'אן (בלן) מ"קטנטנות". היום נודע שכוכבת "כמעט מלאכים" שמה קץ לחייה. השחקנית בלן פרסלו, הייתה אחת הדמויות המרכזיות בעונה הרביעית של הסדרה המדוברת, היא סבלה מדיכאון קשה.

ארגנטינה שוב מתאבלת על שחקנית בסדרה המצליחה במדינה "כמעט מלאכים". אחרי מותה המצמרר של רומניה ז'אן, המוכרת כבלן מסדרה המצליחה "קטנטנות". בסוף השבוע האחרון פורסם בארגנטיה על מותה של השחקנית המדוברת. בלן פרסלו שמה קץ לחייה ביום רביעי האחרון אבל הידיעה על מותה פורסמה רק במהלך השבת האחרונה.

הדיווחים בתקשורת בארגנטינה סיפרו על השחקנית, שמוכרת כטרה – זוגתו של לוקה (ויקטוריו ד'אלסנדרו) ב"כמעט מלאכים", היא סבלה מדיכאון קשה וממשבר נפשי. הסיבה המרכזית למצב הנפשי הקשה שעברה בלן הייתה כי לא מצאה עבודה בתחום המשחק אחרי השתתפות ב"כמעט מלאכים", לפני מספר שנים. מקורות סיפרו לכלי התקשורת במדינה שאחרי מספר האודישנים שלא צלחו, פרסלו התאכזבה מאודישן שלא צלח בשבוע שעבר וזה מה שגרם לה להגיע לנקודת משבר ולסוף העצוב שהיא שמה קץ לחייה.

אחותה הצעירה של השחקנית, סול פרסלו, העלתה תמונה שלה לאינסטגרם וצירפה הודעת פרידה עצובה ושוברת לב: "היא, אחותי הגדולה. למרות פערי הגילאים והריבים, היא תמיד הייתה שם בשבילי, הכילה אותי, הדריכה אותי ועזרה לי לבצע את ההחלטות החשובות בחיי", היא כתבה, "עד שיום אחד החלטת לעזוב, אחות. אבל אני יודעת שעשית את זה רק כדי להיות רגועה, להיות שמחה ולברוח מכל הדברים הרעים שהשפיעו עלייך. אני יודעת שגם מאיפה שאת נמצאת עכשיו, את תדאגי לי, לאמא ואבא ולכל אהובייך. אני יודעת שאת שלווה עכשיו – וזה גורם לי לחייך. אני אוהבת אותך, תמיד תישארי בלבי ובלבם של האנשים שאוהבים אותך".

השחקנית רוסיו איגרסבל (ולריה) פירסמה תמונה בטויטר וכתבה: "בלו, למרות זמן הקצר שהכרתי אותך.. אני שומרת את הצחוק שלך והתשוקה שלך למוזיקה תמיד. אני מקווה שתמצאי שלווה". השחקן גסטון דלמאו (רמה) הספיד אותה בחשבון הטוויטר שלו: "אני מקווה שמצאת את השלווה שחיפשת, בל… תמיד אזכור אותך באהבה. עוד מלאך צעיר עזב אותנו".

במידה ואתם חווים רגשות מצוקה או חושבים מחשבות אובדניות, אנא פנו למוקד התמיכה והעזרה הנפשית של ער"ן – 1201.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן