הזמר שאיים באקדח על אשתו הוא אלי קפקא


גם אתם קראתם את הידיעות על הזמר שהתבצר בביתו עם אקדח ואיים לפגוע בעצמו, באשתו ובילדיו? שמו של הזמר נחשף לראשונה: אלי קפקא, שחזר למשפחתו בימים האחרונים אחרי מעצר.

אלי קפקא, זמר מקומי בקריית ים התבצר לפני מספר ימים בביתו בקרית ביאליק עם אקדח ואיים לפגוע בעצמו, באשתו ובילדיו. תוך מספר דקות הגיו כוחות של משטרת זבולון שהוזעקו לדירה ברחוב פנחס ספיר בעיר ופתחו במו״מ עם המתבצר ובמהלכו פרצו לדירה ועצרו אותו.

הזמר התבצר בביתו למשך 40 דק' עם אקדח, ואיים לפגוע בעצמו ובאשתו שנכחה בבית. תנועת כוחות משטרה והצלה שהגיעו למקום ניהלו מולו משא ומתן שבסופו הוא הסגיר עצמו ונלקח לחקירה במשטרה. האירוע הסתיים ללא נפגעים. עם הדיווח על ההתבצרות, שהגיע מאחד השכנים במקום ששמע צעקות מהבית, הגיעו כוחות משטרה גדולים למקום. תוך דקות הוקם צוות של מו"מ מהיר ובמקביל הוזעקה ניידת של טיפול נמרץ וכוחות הצלה של כיבוי אש. התוכנית היתה לפרוץ לבית בכוח במידה והזמר לא היה מסגיר את עצמו, אך בסופו של דבר הוא השתכנע ויצא מביתו.

האירוע הסתיים כאמור אחרי 40 דקות וללא נפגעים. החשוד נלקח לחקירה ובהמשך יוחלט אם להביאו להארכת מעצר. מבדיקה עולה כי האקדח היה אקדח פלסטיק וילדיו לא שהו בדירה בעת התרחשות האירוע הזמר נעצר ושוחרר כמה שעות לאחר מכן לביתו. עורך הדין תומר נוה המייצג את הזמר מסר: "טוב עשתה משטרת ישראל שהקשיבה לנו ושחררה את מרשי אדם מן היישוב שאין כל פשע ופלילים במעשיו״. היום נודע לפורטל עומרי חיון שלפני יומיים חזר הזמר לביתו ולמשפחתו.

לפני ארבע שנים הסתבך הזמר המדובר בתקרית אלימה. מצלמות אבטחה במועדון לילה הנציחו אירוע תקיפה שבו נראה מבלה משליך כוס זכוכית על ראשו של הזמר אלי קפקא רק כי לא היה מרוצה מקולו. בלשי המשטרה בצפון שצפו בתמונות, נדהמו לגלות שהתוקף הוא לא אחר מאשר עבריין שי אוחנה שנגדו הם מנסים כבר שנים למצוא ראיות לכתבי אישום ולעצרו.

הזמר, קפקא, סערב להודות כי אוחנה פגע בו ופצע אותו. לדיון הארכת מעצרו של אוחנה הגיע קפקא כשהוא חובש כובע שמסתיר את הפציעה, אך בדיון הוא ניסה לשכנע את השופו כי לאוחנה אין שום קשר לכך. "שי אוחנה זה אח. אח. מה שאתה שומע. מעולם לא נבראו.. אני לא יודע מה כל ההפרכות וכל זה. אני לא נפגעתי. כל הפגיעה שלי היא מתוצאה של עצמי – אני נפלתי. זה שהמשטרה מחפשת לתפוס אותו על כל מני דברים, על כל דבר, שיחפשו, לא על הגב שלי", אמר קפקא.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן