שברת לנו את המסך: נטע ברזני, איפה היית עד היום?


נטע ברזני מהמירוץ למיליון היא הליהוק הכי טוב שראינו על המסך מאז הבובלילים? עומרי חיון פותח פה גדול על העונה השישית והמוצלחת של "המירוץ למיליון".

נתחיל בזה שאני מאוהב בנטע ברזני. מה זה מאוהב? אני רוצה מחר בבוקר להתחיל להחליף איתה הודעות בווטסאפ. כן זה ברמה הזו. הבחורה הזו כל כך מקסימה שהיא מצליחה להביא לריאליטי דמות שעדין לא ראינו. כאילו מה נשמע איתכם?! אני לא זוכר מתי בפעם האחרונה כל כך התלהבתי מדמות ריאליטי. הרי כבר ראינו הכל, התרגשנו, שמחנו, בכינו והתאהבנו. אבל אף אחד לא הכין אותי ליום בו העונה השישית של "המירוץ למיליון" תלהק את הדמות אולי הכי טובה שלהוקה בישראל.

נכון, יוסי ועינב בובליל היו פה קודם ואף אחד לא יכול לשכוח את אלירז שדה. אבל לא באמת – מאז אלה וובה ראיתם דמות כל כך מתוקה במירוץ למיליון? עזבו מתוקה – אני לא יכול לספור את כמות הפעמים שהבחורה הזו גרמה לי לצחוק. ושלא תבלבלבו – אחיה, עומר – קסם של בחור ומשלים אותה בצורה משעשעת לא פחות. בקיצור נטע ברזני שברת את המסך.

אחרי קללת העונה החמישית של תוכניות ריאליטי ישראליות – העונה הקודמת והחמישית של "המירוץ למיליון" הייתה כישלון גדול. (רק נזכיר את העונה החמישית והמזעזעת של "האח הגדול" בה זכתה טהוניה רובל). אבל העונה השישית של "המירוץ למיליון" היא סיפור אחר לגמרי. לא באמת כמה אפשר לאוהב כל כך הרבה דמויות על המסך? החתיכים נשמות טובות, מור ומור מגניבות, אודי ויוסי אשכרה עוברים (אפילו שהיה אפשר בקלות לזלזל בהם). הלן ורגב? רגב ואני אומנם מכירים (גילוי נאות) אבל אפילו אותי הפתיעה הלן – הבחורה חזקה! והגיע הזמן שגם את זה מישהו יגיד (טוהר תהיה בשקט).

לא יודע למה אבל אני לא מצליח להתחבר למיתר ועדי. אולי לעדי יותר אבל מיתר לא עובר לי. וזה בסדר – בשביל זה ליהקו גם את טוהר ואוולין המרגשים ומצחיקים. או את הצמד הכי מתוק של העונה – אן וירדן. בקיצור, מדובר בעונה מטורפת שאפילו החתיכים, דניאל ואליהו לא יכולים לצאת בה רע. וכל העצורים שמקבלים רגב והלן מתחילת העונה ועדין מצליחים בלי בכלל לציין את זה שהם יצאו אחרונים והגיעו ראשונים. הם נלחמים בשיניים.

אז לסיכום הטור על העונה המצוינת של "המירוץ למליון", הגיע הזמן להמר מי מהזוגות הגיע לגמר? ברור לי שטוהר ואוולין לא יאכזבו ויכבבו ברביעית או שלישית הגמר. מהמר גם על רגב הוד והלן וגם על דניאל ואליהו. ומתפלל לראות שם גם את נטע ועומר. רק בשביל לדעת שיש לי עוד מלא פרקים עם נטע. כי אם היא תודח אני מכבה את המסך.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן