מלכת היופי, ספיר קופמן פפושדו הלכה לעולמה


ספיר קופמן-פפושדו, מלכת היופי לשנת 1984, הלכה לעולמה בתום מאבק במחלת הסרטן. קופמן פעלה כדוגמנית מצליחה במשך כעשור לפני שפרשה, והפכה את השם "ספיר" לפופולרי בקרב בנות בישראל. היא הותירה אחריה בעל ושלושה ילדים

בשנת 1984 זכתה ספיר קופמן פפושדו בתואר הנחשק והייתה מלכת היופי של ישראל. בשנים שאחרי התחרות, ספיר הייתה דוגמנית מצליחה ומוכרת במדינה והבוקר נודע בצער כי הלכה קופמן לעולמה, כשהיא בת 53 בלבד. קופמן-פפושדו הוכתרה למלכת היופי במהלך שירותה הצבאי, לאחר שנרשמה לתחרות בהמלצת חברה. לאחר זכייתה ייצגה את ישראל בתחרויות מיס תבל ומיס אירופה – הישראלית הראשונה להשתתף בתחרות זו. קופמן עבדה כדוגמנית במשך כעשור, במהלכן דיגמנה בארץ ובעולם – והפכה את השם "ספיר" לפופולרי בקרב נשים בישראל.

"ידעתי שאפרוש בשיא", אמרה ספיר קופמן-פפושדו ז"ל בשנת 2008 במהלך ראיון: "לא אדשדש, שלא אהיה פתטית. שתישאר האגדה. היו לי הרבה שנים להיות ספיר הגדולה, מושא ההערצה, שנים שזה רק את ועצמך וגופך והיופי שלך. בשלב מסוים בא לי לתת למישהו אחר. מישהו שאתה רוצה לתת לו. להיות אמא. מאסתי בהתעסקות היומיומית עם עצמי, ותמיד הייתי שלמה עם עצמי. בדיוק מהמקום הזה, החלטתי להוציא את עצמי מהמרוץ… בגילי המופלג אני כבר לא מתעסקת בדוגמנות ובאקשן שהיה. כמו שהלכת על המסלול ומחאו לך כפיים, את הולכת לאסיפת הורים ושם מוחאים כפיים לילדים. בשבילי זה מספיק טוב. אני את שלי עשיתי".

מלבד היותה דוגמנית מצליחה בשנות ה-90 ואשת חברה, ספיר הייתה נשואה ליואב פפושדו, בנו של איש העסקים אלי פפושדו. לספיר ז"ל וליואב יש שלושה ילדים בשם עומר, נועה ועידן. ספיר הלכה לעולמה לאחר שנלחמה במחלת הסרטן, ספיר קופמן פפושדו הלכה הבוקר לעולמה כשמאחוריה קריירה מרשימה. יהי זכרה ברוך. ההלוויה של ספיר תתקיים ביום שישי (24 בנובמבר), בשעה 12:00 בבית העלמין כפר שמריהו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן