דרמה בהוליווד: "בר רפאלי הלכה לעולמה"


יותר ממיליון לייקים לעמוד שנפתח לזכרה של בר רפאלי בהוליווד. ביומיים האחרונים רצה שמועה בתעשיית הבידור הישראלית על מותה של הדוגמנית והמגישה, בר רפאלי. השמועות על מותה הגיעו לאמה, ציפי רפאלי, שפרסמה כמה מהידיעות שהתפשטו גם בעולם ועשתה סוף לשמועות.

גם אתם שמעתם את השמועות על מותה של בר רפאלי? כי לא בטוח שהישראליים, היו מצליחים לעכל עוד טרגדיה בעולם הבידור. מספר ידיעות באתרי הרכילות בעולם סיפרו על מותה של הדוגמנית. הידיעות ושערי המגזינים המפוברקים הגיעו לאימה של בר, ציפי רפאלי שהחליטה לפרסם פוסט אינסטגרם, ובו שער מגזין שבכותרת הראשית שלו כתוב "קורבן של מתיחת מוות". ציפי צירפה לפוסט את הכיתוב: "סגולה לחיים ארוכים! סוף טוב הכל טוב"

בשער של מגזין נחשב אחר פורסמה ידיעה נוספת המרמזת על מותה של הדוגמנית. הדרמה סביב מותה המפוברק המשיכה לעורר גלים בתעשיית הבידור העולמית. אתר Media Mass דיווחו כי השמועות על המוות של בר התפשטו כל כך מהר שאפילו נפתח עמוד פייסבוק בשם R.I.P Bar Reafeli – בר רפאלי זכרונה לברכה – שזכה תוך מספר שעות ליותר ממיליון לייקים.

בעמוד שנפתח לזכרה של בר פירסמו פוסט מתוך כתבה שפורסמה באתר רכילות מפורסם שהספיד את רפאלי: "לקראת 11 בבוקר (30 באוקטובר, 2017), הדוגמנית האהובה עלינו, בר רפאלי, הלכה לעולמה… היא תחסר, אך לא תישכח. הפגינו בבקשה סימפטיה ותנחומים באמצעות תגובות ולייקים לעמוד".

כמובן שמדובר בפייק ניוז ובר רפאלי לא הלכה לעולמה. ציפי רפאלי פרסמה חלק מהשמועות וחלק מהידיעות שמספרות שבר רפאלי חיה ונושמת. ומה לא שמועות? רפאלי תנחה את העונה החדשה של "האח הגדול" שתשודר בעוד שלושה וחצי חודשים בערוץ 13 ב'רשת'.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן