דו קיום: הודא נקאש התחתנה עם יהודי


הודא נקאש, הדוגמנית וכוכבת "הישרדות" התחתנה עם בן זוג היהודי שהכירה בזמן הצילומים להישרדות. נקאש היא ערביה ישראלית שמתמודדת עם לא מעט תגובות גזעניות מאז החתונה.

שמונה חודשים עברו מאז שהודא נקאש ובן זוגה שהתארסו, בסופ"ש האחרון השניים התחתנו בסודיות בקפריסין. הדוגמנית העלתה לפייסבוק תמונות מהחתונה המרגשת. נקאש (28) ורועי מולה (36), מוסיקאי שהיה חלק מהפקת העונה הקודמת של הריאליטי "הישרדות", השניים התאהבו על האי בזמן צילומי העונה. לפי מספר ימים הם החליטו לטוס לקפריסין לחגוג את החתונה הצנועה שלהם. בראיון מיוחד לפני החתונה היא דיברה על הגזענות בישראל ועל הרצון לעזוב את הארץ.

גם את באופן אישי נתקלת בגילויי גזענות?
"מאז הישרדות אני נתקלת בהמון גילויי שנאה וגזענות. העובדה שאני ערבייה נוצרייה ולא ערבייה מוסלמית, לא הופכת אותי למקובלת יותר בקרב הישראלים. כותבים לי באינסטגרם הרבה דברים קשים, ובמיוחד על תמונה שהעליתי עם קעקוע של צלב על הגב שלי. כתבו לי 'יימח שמך וזכרך, את וכל הנוצרים'. מאוד כיף לחיות פה. רק בישראל אני רוצה לחיות", היא אומרת בציניות עם חיוך גדול.

את תקימי משפחה בישראל?
"אני רוצה לעזוב את הארץ ולחיות בחו"ל, למצוא את המדינה הנכונה לי ולילדים שלי. זה עדיין בגדר מחשבה, אבל אני מכוונת לשם. אחת האופציות היא ספרד, כי אני מאוד מתחברת לאנשים ולאופי של המקום".

ומה התגובות על החתונה עם יהודי?
"אף פעם לא שמעתי תגובות גזעניות בעולם האופנה פנים אל פנים, אבל אני יודעת שיש כל מיני עבודות שלא קיבלתי בגלל שאני ערבייה", מצהירה הודא נקאש. "בתחילת הדרך זה הפריע לי ועיצבן אותי, אבל אני כבר לא שם. די התרגלתי לגזענות בארץ, שום דבר לא מפתיע אותי. אני כן אופתע כשיקבלו אותי באהבה. עכשיו אומרים עלי שאני מתחתנת עם יהודי והוא מתבולל בגללי. איזה בן אדם רע אני"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן