אנדל ועדן נפרדנו בגלל אלימות פיזית?

עדן סבן, כוכבת העונה השמינית של "האח הגדול", חושפת את האמת על הפרידה מאנדל: "הוא אמר לי שאני מביישת אותו". מקורבים: "הוא פיצץ אותה מכות".

מספר קצר של חודשים עברו מאז הפרידה המדוברת של עדן סבן ואנדרל קבדה, כוכבי העונה האחרונה של "האח הגדול". האקס הטרי של סבן זוכה לתמיכה ברשת ממעריצים שבחרו בצד שלו בפרידה המדוברת. היו בטוחים שסבן ניצלה אותו והיה ברור מהרגע הראשון שהיא תיפרד ממנו. עכשיו החליטה סבן לחשוף את כל האמת שלה על הפרידה. עדן נאלצת להתמודד עם אמירות בוטות, מעליבות, ובמנה של מיזוגניה. ונמאס לה. בראיון למגזין של מאקו היא החליטה לעשות סוף לשמועות ולדבר על מה שקרה בזוגיות עם אנדל והיא לא חסכה במילים.

"כשאנשים שומעים שנפרדנו הם ישר שואלים – 'מה עשית לו?'", היא מספרת, "אני ישר הרעה, הזונה, זאת שציפו שתעזוב אותו בשביל כסף, שהתהילה עלתה לי לראש ואיך אני עושה לו את זה. המעריצים של שנינו תקפו אותי ברמות שאת לא מבינה וזה חוסר צדק מאוד גדול כלפיי". אומרת סבן. בחודשים האחרונים אנשים בתעשיית הבידור דיברו על ריב אלים בין עדן לאנדל. בימים האחרונים מספרים מקרובים על אלימות פיזית ביחסים של עדן ואנדל. מקורבת לסבן אמרה לפורטל עומרי חיון: "הוא פוצץ אותה במכות".

אז למה נפרדתם?
"אנדל לא העצים אותי. הוא לא פרגן להצלחה שלי והיה קנאי מאוד. הוא היה אומר לי מילים מאוד קשות כמו 'את מביישת אותי', על תמונות באינסטגרם. הפיצוץ האחרון היה אחרי החתונה של תהילה (אסודרי), כשעלתה תמונה חושפנית שלי ברשתות החברתיות. אני דוגמנית, זו העבודה שלי. התלבשתי שם בדיוק כמו שהתלבשתי באח הגדול, אני תמיד מתלבשת הכי חשוף שיש כי המידות שלי קטנות, זה לא שיש לי ציצי או תחת ענק. אבל הוא התעצבן מהתמונה ורצה שלא אעלה אותה, ואני לא הסכמתי. אז הוא הודיע שנהיה בהפסקה לשבועיים, ובמהלכם הוא סימס לי שהוא רוצה לגמור את הקשר. אחר כך הוא התחרט ועמד מתחת לחלון אצל חברה שישנתי אצלה ובכה, אבל אצלי זה כבר היה קאט. הבנתי שהרע משתלט על הטוב".

זו הייתה רוטינה?
"כן, ממש. היה לנו כל הזמן היו לנו ריבים קשוחים כאלה, הוא היה קם והולך ואז חוזר, ובשלב מסוים אמרתי לו 'תקשיב – בפעם הבאה שאתה הולך, אתה לא חוזר'. הוא יצא מאוד פרימיטיבי. היה מקנא שאני מדברת עם אחרים, הייתי יוצאת עם חברות היו אומרים לו 'עדן ככה ועדן ככה'. אני מכירה המון אנשים בתל אביב ואני חברותית, אפשר לפרש את זה כפלרטטנות אבל זו אני. נלחמתי כי האמנתי בקשר הזה, אבל אנדל לא הגיע מהעולם שלי, וכל פידבק עלי היה משפיע עליו. גם המשפחה שלו והחברים שלו לא עזרו, ציפיתי שהם יבואו להכיר אותי ולהבין כמה אני טובה לו, אבל זה לא קרה, הרגשתי מוחרמת".

כי הוא לא הרגיש שזה מגיע לו?
"הפער והתקדמות הקריירות לא תרם להצלחת מערכת היחסים. סבן מוסיפה: "אנדל בא מהשכונה ואני רציתי לפתוח לו את העולם, טסנו, הראיתי לו דברים. אמרתי לו, 'הרבה אנשים מהשכונות ומהבוץ הגיעו והצליחו, אספו את מה שהם חוו ויוצאו לעולם'. הייתי בטוחה שזה מה שיקרה איתו, כי ראיתי שהוא אמביציוזי. אבל במקום להסתכל על הדברים בצורה יותר פקחית, הוא זכר רק את מה שקרה לו ושמר המון טינה וכעס. היה לו ליין של מסיבות אבל הוא לא נתן את עצמו עד הסוף, וזה היה לי קשה. זה לא אנדל שהכרתי באח הגדול, שם חשבתי שהוא חזק, שאפתן, עם בטחון עצמי. גיליתי מישהו אחר, זה מאכזב".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן