דרמוש: הזמר אייל גולן עצר הופעה בגלל ג'וק


פחות מחודש עבר מאז ההתעלפות של אייל גולן בהופעה חיה בבריכת הסולטן. עכשיו, הופעה נוספת של הזמר הופסקה באמצע והפעם בגלל ג'וק שפרץ לבמה.

לפני פחות מחודש התעלף הזמר אייל גולן באמצע הופעה בבריכת הסולטן, גולן הופיע בחלק הראשון של ההופעה בבריכת הסולטן, אולם, לאחר שירד מהבמה על מנת להתכונן לחלק השני של ההופעה, הוא התעלף מאחורי הקלעים. גורמים שעבדו במופע סיפרו: "אמרו לו לא להמשיך להופיע. הוא פשוט לא הרגיש טוב. אבל הוא לא היה מוכן לשמוע דבר כזה, מבחינתו הוא התעקש לעלות לבמה חזרה כדי לא לאכזב את הקהל שחיכה לו".

אז מה גרם לזמר המפורסם להפסיק שוב הופעה באמצע? גולן פירסם בחשבון האינסטגרם שלו קטע קצר שצולם מתוך הופעה שלו יחד עם נגנים ועדי לאון (שגם שופט ב"אייל גולן קורא לך"). לאון ביקש מגולן לעצור את ההופעה בגלל ג'וק שפרץ לבמה. כן, כן לא מדובר בבדיחה. אומנם בסרטון שפירסם גולן אפשר לשמוע את הקהל צוחק, אבל בסרטון המלא רואים את עדי לאון ממש נחרד.

כך כתב הזמר ברשת: "הפוביה של עדי לאון מג'וקים זה דבר הכי מצחיק שיש. משום מה אמרתי קלסטרופביה. ולאחר בדיקה גם מזה הוא סובל". אחרי כמה דקות של מיני דרמה חזר גולן לשיר ולהופיע יחד עם ליאון והנגנים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן