תכירו את הישראלי שכבש את The Voice הולנד

אחרי ש"דה ווייס" כבש את ישראל עם נתוני רייטינג מטורפים (43% ואף 47% בשיא) והשכיח לרבים מאיתנו את המכונה שנקראת "כוכב נולד", הגיע הזמן להציץ קצת אחורה ולהבחין דווקא עכשיו בישראלי שהיה שם ועשה את זה קודם.

תכירו את גיא ברזילי, בן 33, גר בעבר בר"ג-ת"א וכבר קצת יותר מעשור הוא עושה חיל באירופה – בעבר בריטניה וכעת בגרונינגן, הולנד. אחד התחביבים שלו (וגם המקצועף אם נדייק) הוא נגינה על פסנתר ועם הפסנתר הזה הוא עלה לאודישנים בעונה ה2 של "דה ווייס" ההולנדי והצליח לגרום לכל 5 המנטורים (!) להסתובב תוך 15 שניות (!!!).

השיר שהוא ניגן ושר היה "True colors". בטוויטר  (guybarzily) הוא צבר עד היום כ19 אלף עוקבים.

בין המחמאות שקיבל אחרי הביצוע: "זה היה מושלם, יותר ממושלם, הדהמת אותי, זה היה מהלב והיה מאוד מוזיקלי, כל דבר שעשית היה הגיוני, אני ואתה נגיע מאוד רחוק בתחרות הזו" (ע"י רואל ואן ולדן, המנטור שבו בחר גיא), "הכשרון שלך ייחודי, תעזוב הכל ותצעד לכיוון עסקי המוזיקה", "אני אנשק את האדמה שעליה תעמוד", ואיך אפשר בלי משהו קצת סקסיסטי – "נגעת לי בלב ובכל המיקמיק"…

בתוכנית עצמה, לצערנו גיא לא הצליח להעפיל לגמר, אלא הודח בשבוע הרביעי של קרבות הנבחרות (4 נבחרות כאשר המנטורים ניק שילדר וסיימן קייצר "מחזיקים" נבחרת אחת, 5 מתמודדים בכל נבחרת).

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lAT31SvIA3Y[/youtube]

צפו באודישן של גיא

http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=1060748

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן