רן דנקר "תשחררו מדעות חשוכות, אהבה ממיסה הכל"


השחקן והזמר, רן דנקר פירסם פוסט מרגש בוא הוא קורא לכולם להפסיק עם דעות חשוכות ולתת לכולם לחיות איך שהם רוצים: "תנו לעצמכם את החופש לחיות על כל צבעי הקשת"

שנתיים עברו מאז שרן דנקר יצא מהארון והוא כבר מצליח לרגש את כולם בפוסט מיוחד שכתב בפייסבוק. אולי באמת הגיע הזמן "לתת לעצמכם את החופש לחיות על כל צבעי הקשת ולשחרר את הדעות החשוכות?" אל תחמיצו את הפוסט המרגש של אחד הכוכבים הגדולים בישראל שכבר לא מתבייש להיות חלק מהקהילה הגאה.

אנחנו נמשכים. מה זה משנה למה. אנחנו אוהבים. מה זה משנה את מי. אנחנו מפחדים. מה זה משנה ממי. אל תתנו להגדרות לנהל אתכם, תשתחררו מדעות חשוכות, ותנו לעצמכם את החופש לחיות על כל צבעי הקשת. היא רחבה, צבעונית ומחכה לאהבה שלנו. כל כך הרבה אנשים שאלו אותי אז מה אתה בעצם? מי אתה? אתה הומו מבולבל, סטרייט במנוסה, או אחד שלא סגור על עצמו?

ברור שגם אני שאלתי את עצמי את השאלות האלה, אולי עוד שואל ואולי תמיד אשאל, אבל זה מפספס את הנקודה. אני גם שואל מה אני יותר, שחקן? מוסיקאי? רקדן? ונמאס לי להתנצל ביני לביני על מי שאני או מה אני אוהב. אני אוהב הרבה פשוט אוהב. אין לי צורך יותר בהגדרת תבנית משבצת ריבוע סנטימטר לחיות בו. עד מחר ואז שוב אזוז אמשיך להתפתח, להתפכח ולזכור שאהבה ממיסה הכל. יצאתי לרקוד בערום (:

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן