"עדן בן זקן תכנס להריון"


שלחנו את הנומרולוגית אופירה אבירם לבדוק מה צפוי לזמרת עדן בן זקן בשנים הקרובות. החתונה בדרך וגם הפתעה – הריון במהלך 2018. ומה מרגיז אותה? כל הפרטים

עדן בן זקן – תאריך לידה 8/6/1994. מה מסמל השם המלא של עדן בן זקן: היא אישה דינאמית, אנרגטית, יש בה אהבה אוניברסלית לכולם דמיון פורה, הבנה, רוחב לב, אדיבות הסביבה רואה בה מקור השראה וחיקוי. יש בה צורך לעזור לאדם שחלש ולהוציא את הצדק לבחוץ. יש בעדן יכולת להתמודד עם הכל מבלי לחשוש מכלום לוחמת אמיתית. בהבט השלילי: בשמה המלא יכול להוביל אותה להיות אישה עוקצנית, ישירה מדי ומתרגזת בקלות אם לא שומעים לקולה על עדן לשחרר את העבר ולהביט לעתיד לא לחיות אותו ולראות את המציאות כפי שהיא.

יום לידתה 8: מסמל את החיצוניות שלה ואיך הסביבה רואה אותה יש בה הרבה כח ועוצמה, אמביציה וחדות אבחנה, היא נחושה מאוד אך ביקורתית כלפי עצמה, היא שואפת להשיג את המטרות שלה ולא פוחדת מעבודה קשה. מספר המזל של עדן בחיבור כל התאריך שלה הוא 1: מייצג את הייעוד שלה בחיים ושולח אותה להיות מנהיגה, להוביל, להיות עצמאית מגיל צעיר, לא לאהוב מסגרות היא ממציאה את עצמה כל פעם מחדש ומחפשת את הדבר הבא בחיים.

עדן לא אוהבת שאומרים לה מה לעשות היא דעתנית ותמיד תגיד את המילה האחרונה. היא אוהבת חופש ולכן היא תהיה חייבת שבן זוגה יבין אותה ויאפשר לה את החופש שלה. שנת 2017/2018 עדן נכנסת השנה לשנת המיסוד שלה שנה בסימן מספר 6 זוהי שנת האהבה והמשפח היא מיועדת יותר לזוגיות ופחות לקריירה, זה זמן טוב עבורה ליתחתן ואפילו במהלך 2018 להיות בהריון עם אפשרות לבן ראשון. קלף האוהבים בטארוט זה הקלף שמסמן את השנה שלה היא תצטרך להחליט בין 2 אפשריות בחיים שלה קריירה משגשגת או משפחה וזוגיות עליה להבין שלא מומלץ לה ללכת רק על פי צו הלב אלא לשלב את ההיגיון שלה .

הכותבת היא נומרולוגית מומחית וקוראת בקלפים, אופירה אבירם 0507133336

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן