לא תאמינו איך שרית חדד נראית בחודש השישי להריון


רגע לפני ההופעה הגדולה של שרית חדד באו"ם ובשיא החודש השישי להריון שלה, היא נחשפת בתמונת בטן חדשה של ההריון שמשגע את המדינה. חדד לא מפרסמת תמונות של הבטן ברשת, אבל גולשים שהיו בהופעה שלה בימים האחרונים שלחו למייל האדום של הפורטל תמונת הריון של חודש שישי.

השבוע נודע ששגריר ישראל באו"ם, דני דנון, יערוך החודש אירוע מיוחד באו"ם לציון יובל לאיחוד ירושלים. האירוע המדובר יעסוק בהיסטוריה של ירושלים מראשיתה ועד ימינו. בסיום האירוע המדובר תגיע שרית חדד לניו יורק כשהיא בחודש השישי להריונה. חדד תבצע בהופעה שירים לכבוד ירושלים, כמו "ירושלים של זהב".

חדד מסרה "כשאני מופיע מחוץ לישראל, הרגע האהוב עליי הוא שאני עוטפת את עצמי בדגל ישראל וכל פעם אני מתרגשת מחדש, לפני שבועיים הופעתי בפריז והקהל כולו עמד על הרגליים והייתה התרגשות גדולה, הכבוד הגדול להופיע במעמד הזה באו"ם ממשיך את התחושה שלי, שאני מגיעה כישראלית, עם שירים שלי בשפה העברית, וגם שם אמצא דרך לשלב את דגל ישראל".

אז איך נראית שרית חדד בחודש השישי להריון שלה? גולשים שהגיעו בימים האחרונים לאחת מההופעות של חדד, צילמו את שרית עם בטן הריונית במיוחד. מאז ההריון, שרית כמעט ולא חושפת את הבטן המדוברת בחשבונות שלה ברשתות החברתיות. התמונות היחידות שהיא מפרסמת זה תמונת פנים ופחות תמונות שחושפות את ההריון המתקדם שלה. אבל אתם חייבים לראות איך היא נראת בחודש השישי בתמונה עדכנית.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן