רז ניסים כהן מ"הישרדות" הטריד נשים במקסיקו


לפני מספר חודשים פורסם בעיתונות במקסיקו שמשתתף העונה החדשה של "הישרדות" רז ניסים כהן חשוד בעבירות מין, הכוכב הישראלי הופיע על מספר שערים בעיתונים במקסיקו.

רז ניסים כהן, לשעבר שחקן הליגה הארצית בכדורסל, הסתבך לפני מספר חודשים במקסיקו, לפי פירסומים במדינה, נחשף שניסים כהן תקף מספר מספר נשים במכון כושר בעיירת הנופש, פלאיה דל כרמן, חלק מהנשים החליטו להגיש נגדו תלונה במשטרה המקומית.

לפי הכתבות שהתפרסמו במקסיקו נטען שניסים כהן הסתובב באופן קבוע במכון הכושר בעיר ללא חולצה (לא שזה חדש לכם) עוד נטען שניסים כהן הביט בצורה בוטה לעבר האיברים האינטימיים של נשים ומעיר להן הערות בעלות אופי מיני. עוד הוסיפו בעיתון "רפווסטה", שם פורסמה הידיעה, כי כרך סביב צווארה של אישה מגבת לאחר שזאת לא ענתה לחיזוריו.

בכתבה עצמה נטען שלמרות שמנהלי מכון הכושר ידעו על מעשיו של ניסים כהן, הם לא פעלו נגדו. רז המשיך להתאמן במקום. בנוסף, סרבו לספק את צילומי מצלמות האבטחה של המקום, אותם המתלוננות ביקשו להציג בפני המשטרה. עוד הוסיפו בעיתון שרשויות ההגירה במקסיקו התערבו בפרשה והחלו לפעול.

רז ניסים כהן מסר: "בעקבות גזענות נאלצתי להתמודד עם האשמות מנותקות ומעליבות בפרסום בעיתון במקסיקו. חשוב לי להבהיר שהן מגוחכות ולא היה שום דבר. הבהרה חשובה: איני עצור, לא נחקרתי ולא פגשתי אף שוטר. חבל לי שבארץ בחרו לפרסם את הדברים, אבל האמת איתי ואני לא דואג. פתחתי עסק של אימונים אישיים ולכמה מקומיים כנראה לא מתאים שגונבים להם את הפוקוס אז הם דאגו לפרסומים שקריים"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן