בר רפאלי, תפני את המקום למלכה החדשה שלנו – גל גדות!


יש לנו מלכה חדשה בישראל: גל גדות כובשת את העולם ואת הלבבות של כולם בעיקר בזכות החיוך והאמת. גדות לא שכחה מאיפה היא באה. ומה לגבי המקבילה שלה? בר רפאלי, מה עשית בחייך חוץ מלהתעלק על הפרסום של ההוא מהטיטניק?

יאללה בי בר רפאלי: מפרסמים יקרים נשמח להפסיק לראות את בר רפאלי ב-10 קמפיינים שונים באותו הזמן. העם כבר מזמן אמר את דברו – בר רפאלי לא מעניינת אותנו יותר. לא הדרמות שלה באינסטגרם כל שני וחמישי, אנחנו לא מחפשים מישהי שתסגור את השמיים או תחרים טלפונים לאורחים בחתונה שלה כאילו היה זה ישבה סודית בקבינט. צר לי להגיד את זה אבל וואלה? בר רפאלי נמאסת. או במילים ממש קשות – מה עשית בחייך חוץ מלהתעלק על הפרסום של ההוא מהטיטניק?

בר, אולי זה בגלל ההתנהגות שלך כלפי צלמים ישראלים, פוסטים מעצבנים באינסטגרם או באופן כללי ההתנשאות הבלתי נגמרת שלך, הצלחת לגרום לעם שלם להתאחד סביב כוכבת שבועטת אותך החוצה מהזירה של הגדולים. גל גדות היא כל מה שרפאלי לא תהיה בחיים. ולמרות שבמשבצות אחרות כמו עולם הזמר המזרחי עדן בן זקן ושרית חדד היו אמורות להילחם על אותו קהל, אבל העם בחר גם בבן זקן וגם בחדד. כנראה, שבר רפאלי פשוט לא גדלה באותם מקומות שגדלו גל גדות, עדן בן זקן ושרית חדד.

אגב, לא מזמן נודע שבר רפאלי בהריון, רוב הכתבים ידעו את זה ורק אחד העז לפרסם (אומייגאד כתב שעושה את העבודה שלו?) בר רפאלי הקניטה אותו בכל ראיון אפשרי. הטענה המרכזית שלה הייתה שזה חודשים ראשונים של ההריון וצריך לכבד אותה. אני באמת לא מצליח להבין למה כל הכתבים הסכימו "לכבד אותה". דמות ציבורית שפעם בשנה מנחה תוכנית מרכזית בפריים טיים – אחת שמופיעה על כל שלט חוצות שני בת"א רוצה שנכבד אותה. והכתב? חוצפן! איך אתה לא מכבד אותה?!? הרי זאת בר פאקינג רפאלי! ההיא מהטיטניק! אה, רגע היא לא שיחקה שם? טעות שלי. ואף מילה על התמונות ביקני שהיא מפרסמת "בטעות" פעם אחר פעם, שנה אחר שנה ביום הזיכרון או ביום השואה.

בקיצור, יש לנו מאמי לאומית חדשה, נצייגה, כוכבת על שעושה לנו כל כך הרבה כבוד בעולם! גל גדות היא פשוט נסיכה – אוהבת את המדינה, מדליקה נרות ומתפללת לחיילי צה"ל ל-5 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם. (וזה מבלי לדבר על זה שבר רפאלי שיקרה לצה"ל שהיא מתחתנת בשביל לא להתגייס) גדות לרגע לא מפסיקה לחייך (ולא עוד חיוך מזיוף ולא אותנטי בעליל כמו של רפאלי באקס פקטור) גדות זוכרת מאיפה היא באה לא משנה באיזה מעמד היא נמצאת. לא רק אנחנו התאהבנו בה, כל העולם ראה את הפשטות, השמחה והכישרון המטורף שלה. לסיכום: בר, אנחנו מתנצלים – זה לא אנחנו, זאת את. עכשיו תתחילי לעשות כבוד למלכה החדשה בעולם – הוונדר וומן שלנו – גל פאקינג גדות!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן