כריס קורנל הלך לעולמו בגיל 52


עצוב: כריס קורנל, סולן סאונדגרדן, מת בגיל 52, כרגע לא נחשפה סיבת המוות הפתאומי של כריס קורנל. נציגו של הזמר אישר את הידיעה על מותו. שעות ספורות לפני מותו כריס עוד הספיק להופיע בדטרויט עם סאונדגרדן.

כריס קורנל, סולן "סאונדגרדן", "אודיוסלייב" ו"טמפל אוף דה דוג" מת היום (חמישי) נציגו של הזמר אישר שכריס הלך לעולמו בגיל 52. נסיבות מותו של הזמר עדיין אינן ברורות. שעות לפני מותו הוא עוד הופיע בדטרויט עם סאונדגרדן. נציגו של קורנל מסר כי מותו היה "פתאומי ולא צפוי" וכי אשתו ומשפחתו "המומים" מהידיעה.

קורנל, הסולן וכותב השירים המרכזי של סאונדגרדן, נחשב לאחד הגדולים ביותר בהגראנג' בסיאטל, סאונדגרדן נוסדה בסיאטל ב-1984, ופעלה עד 1997, לפני שהתפרקה. בשנים האחרונות חזרה לפעול, ואף הופיעה בישראל בשנת 2014. אלבומם המוכר ביותר והמצליח ביותר הוא Superunknown מ-1994, השיר המדובר הפך מהר ללהיט ווהוביל אותו למקום הראשון של מצעד בילבורד, וכלל להיטים כמו Black Hole Sun ו-Spoonman. במקביל, השתתף בפרויקט המוזיקלי החד-פעמי טמפל אוף דה דוג לצד חברים מלהקת פרל ג'אם, לזכרו של חבר משותף שמת ממנת יתר. הקבוצה הוציאה אלבום אחד ב-1991, שהוליד בין היתר את השירים Hunger Strike ו-Say Hello 2 Heaven. בשנה שעברה התאחדו טמפל אוף דה דוג לסיבוב הופעות חד פעמי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן