בר רפאלי וסטיבן טיילר הרימו את פארק הירקון


הזמר המצליח סטיבן טיילר נחת בישראל וחיכה למסיבה הגדולה שבר רפאלי ארגנה בשבילו, המסיבה המדוברת בוטלה. אבל במהלך המופע טיילר הזמין את רפאלי לבמה לשיר איתו. לפני המופע התעצבנו אנשים שקנו כרטיס למופע וקבלו את בר רפאלי. תגידו הי גם לבטן ההריונות של ברי.

אחרי שבר רפאלי חיממה את מיתרי הקול, לקראת המופע הגדול בפארק הירקון עם סטיבן טילר שהצטלם עם רפאלי לפרסומות שכבר כמה שבועות משודרת על המסך. אחרי הספוקלציות לגבי הגעתה של רפאלי למופע המדובר. לבסוף זה באמת קרה – רפאלי עלתה לבמה עם סטיבן טיילר סולן להקת אירוסמית בפארק הירקון שנערכה אמש,. בר רפאלי הביאה איתה את אימה, ציפי רפאלי. כזכור בר נמצאת בחודשי ההריון הראשונים שלה ואפשר כבר לראות תחילתה של בטן של בר הריונות. טיילר הלך לבר רפאלי מאחורי הקלעים למה שנקרא לו 'סשן הסלפי האינסופי' בו הוא שר ועושה רוקנרול והיא עושה הדמיית דוגמניות מבולבלת של המושג 'רוקנרול' עם גבות קשוחות וסימון 'peace' באצבעות.

רז שכניק, כתב בפייסבוק: "וידוי קטן שאולי יכעיס רבים מכם אבל קצת יושב עלי. אתמול פרסמתי ידיעה שלפיה בר רפאלי הוזמנה על ידי סטיבן טיילר לבמה לשיר Crazy. ברור לכולם שבר הייתה מסתפקת בשורה או שתיים, לא משהו שלא קורה בהופעות של אמנים אחרים שמזהים דמות ידועה. כמובן שרפאלי לא הייתה עולה לבמה תחת כרזה מסחרית כלשהי אלא כפרסונה בר רפאלי. עד כאן עובדות. אלא שאנשים במקומותינו צרי עין, קטנוניים ולא יכולים לפרגן. אני לא חבר של בר רפאלי ולא מכיר אותה חוץ משלום-שלום, אבל כמות העוינות בתגובות והאיום בחרם לא להגיע להופעה רק כי בר מקבלת כבוד כלשהו, היו מקוממים, פאתטים ובלתי נתפסים. כן כן, שורה של רפאלי בשיר תפגע בציפור נפשם האמנותית של 50 אלף איש. מי שישמע. שוב הוכיחו ישראלים רבים שהם לא מסוגלים להתמודד עם הצלחה גורפת של מישהו אחר, גם אם יפה מהם, שעשה את זה בעשר אצבעותיו. ורק אחד, סטיבן טיילר, הראה שיש לו מילה והקדיש לבר ברגישות את השיר. קנית אותי לגמרי מיסטר טיילר, תודה וחזור במהרה. היה מעולה"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן