סולחה! מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה השלימו עם אורנה דנינו


אחיינית בת 15 שנעלבה ממעיין אשכנזי? סכסוך ענק בין אוחנה לדנינו? בסוף השבוע האחרון אורנה, מעיין ואביחי עשו סולחה ענקית בעיר אילת. צפו בתמונות שהגיעו לפורטל.

אחרי הפירסומים בשבועות האחרונים על סכסוך ענק בין יוצאות "האח הגדול" אורנה דנינו ומעיין אשכנזי נראה שהצדדים החליטו להשאיר את הסכסוך מאחור והתפייסו. לפורטל עומרי חיון הגיעו תמונות בלעדיות מיום שישי האחרון. אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי ירדו לעיר אילת שם פגשו את אורנה דנינו ובילו איתה במסיבת בריכה. בהמשך אף הצטלמו יחד אבל לא פרסמו את התמונות בחשבונות הפייסבוק והאינסטגרם שלהם. את הסופ"ש באילת הכולל 2 לילות בבית מלון – קיבלו אורנה, מעיין ואביחי בחינם.

כזכור, בשבוע שעבר ספרנו לכם על הסכסוך המדובר בין מעיין אשכנזי ואורנה דנינו, בבית "האח הגדול" הן היו החברות הכי טובות אבל מהרגע שעזבו את הבית וחזרו למשפחות שלהם נודע בעיקר למעיין שאורנה ניסתה במהלך העונה להפריד בינה לבין אביחי וריכלה מאחורי הקלעים על המערכת היחסים שלהם. אחרי הגמר הן אפילו לא החליפו מספרי טלפון. אבל השיא של הסכסוך מתרחש בימים האחרונים, אחיינית של אורנה, בת ה-15 פגשה במקרה את מעיין ברחוב וביקשה להצטלם איתה לקראת יום הולדתה. אשכנזי הסכימה אבל ברגע שהיא סיפרה לה שהיא קורבת משפחה של דנינו מעיין עזבה את המקום וסירבה להצטלם איתה. אבל נראה שהסכסוך שהתחיל לפני כחודש וחצי נשאר מאחור. תראו את הסולחה של מעיין אביחי ואורנה באילת.

אחרי מסיבת הבריכה בשישי, מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה בילו יחד גם ביום שבת, במסיבות הגדולות שהתקיימו באילת במסגרת פסטיבל מוזיקה אלקטרונית. בזמן כניסת שבת אורנה דנינו חזרה לחדר שלה במלון, והייתה בו עד צאת השבת. בינתיים קבלו את התמונות הבלעדיות מהסופ"ש הלוהט של אורנה, מעיין ואביחי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן