5 המפורסמות המרוויחות ביותר ברשת


בעבר המפורסמות הישראליות היו עושות כסף רק מדוגמנות, פרסומות וקמפיינים. מאז שעולם המדיה ורשתות חברתיות השתנה, יש כוכבות ישראליות שמרווחות עשרות אלפי שקלים על פוסט באינסטגרם. קבלו את טופ 5 המרוויחות ביותר ברשת. רוצים גם להרוויח כסך מהרשת? רדו לסוף הכתבה.

גל גדות, 4.4 מיליון עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה. גדות שבתחילת דרכה הייתה דוגמנית יישראלית ובהמשך הפכה לשחקנית ישראלית. ואז הגיעה ההצלחה הגדולה שלה בהוליווד. כיום גל גדות מפרסמת לעיתים רחוקות מאוד תמונות תמורת תשלום. אבל בעבר היא פרסמה מספר קטן של פוסטים פירסומים וקיבלה בין 65 אלף שקל לפוסט. כשהפכה לכוכבת בינלאומית היא פרסמה פוסט על חברה גדולה וקיבלה 140 אלף שקל.

בר רפאלי, 1.5 מיליון בחשבון האינסטגרם שלה, על בר רפאלי כמעט כבר אין מה לספר, היא אחת מהדוגמניות הכי מצליחות בארץ ובעולם. לפני שנתיים התחתנה רפאלי ומאז נכנסה פעמיים להריון. בעבר פורסם שרפאלי מקבלת עבור פוסט פירסומי באינסטגרם 50 אלף שקל. כיום נודע שהדוגמנית המצליחה קיבלה בין 50 ל-90 אלף שקל לפוסטים באינסטגרם.

רוסלנה רודינה, 425 אלף עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה. כיום השם של רוסלנה שווה הרבה מאד כסף. הפרידה מאייל גולן לא יורדת מהכותרות ורודינה מצטלמת ללא מעט קמפיינים מעבר לים. רוסלנה מעלה תוכן שיווקי לחברות ישאליות מצליחות. רוסלנה קיבלה בין 30 אלף שקל ל-80 אלף עבור פוסט.

נטע אלחמיסטר, 806,000 עוקבים באינסטגרם, מאז שהתפרסמה אלחמיסטר היא מעדיפה שלא לעלות תמונות בתשלום. אבל מספר קטן של פוסטים היא פרסמה תמורת תשלום, הכסף שקיבלה נטע על כל פוסט עמד על 20-40 אלף שקלים. במקביל אלחמיסטר עושה לא מעט כסף מהזמנות באתר שלה ובהחנות בגדי הים שלה.

חן טל, 142 אלף עוקבים באינסטגרם, חן הפכה לתופעת רשת ובשביל לפרסם אצלה פוסט באינסטגרם אתם יכולים לשלוח לה מתנות לילד או לשלם בין 10-20 אלף שקלים. חן מעדיפה בזמן האחרון יותר לפרסם תמונות של בנה מאשר לעלות תמונות בביקיני.

עוד נודע לפורטל, שבשבועות האחרונים מפורסמי רשת מצטרפים למערכת "to do it" שמאפשרת לגולשים להרוויח כסף ברשת. מנכ"ל החברה, רועי שרגו אמר לפורטל "מערכת to do it מאפשרת לגולשים להרוויח כסף דרך האינטרנט ולאחרונה הצטרפו לא מעט מפורסמי רשת לאתר" רוצים להרוויח גם כסף? לחצו כאן

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן