המשטרה הגישה כתב אישום נגד הזמרת עדן בן זקן


הזמרת הצליחה, עדן בן זקן מואשמת בנהיגה במהירות מופרזת, בכתב אישום שהוגש בימים האחרונים לבית המשפט כנגד הזמרת נטען כי היא נתפסה נוהגת במהירות גבוהה מעל המותר. אם תורשע היא עלולה לאבד את רשיון הנהיגה. מטעמה נמסר שאחיה נהג והוסיפו "הרכב על שמה. היא לא קשורה לעניין"

מדי פעם אתם קוראים על סלבס שנעצרו בגלל עבירות תנועה, בפעם האחרונה הייתה זאת נטלי דדון שאף טענה שהמשטרה הציקה לה רק בגלל שהיא מפורסמת. גם עפר שכטר נעצר פעם אחת, ועכשיו מגיע תורה של הזמרת עדן בן זקן שהסתבכה עם המשטרה. עדן בן זקן, קיבלה דוח תנועה כשנתפסה כשהיא נוהגת בכביש 20 מעל המהירות המותרת בחוק. התקרית התרחשה לפני מספר חודשים ואף סוקרה בכלי התקשורת. לפי הדוח בן זקן עברה את המהירות המותרות ב 43 קמ"ש.

בכתב האישום שהוגש נגדה בשבוע שעבר לבית המשפט לתעבורה בפ"ת, האושמה הזמרת שנתפסה נוהגת במהירות של 103 קמ"ש, בזמן שבכביש בו נסעה המהירות המותרת היא 60 קמ"ש. בן זקן עלולה להסתבך מאד אם תורשע היא עלולה לאבד את רשיון הנהיגה שלה. אבל מנהלי של בן זקן ומקורבים אומרים שהמשטרה עושה טעות ומדובר בכלל באחיה של בן זקן שנהג ברכב ולא היא עצמה. רק לפני שלושה חודשים קיבלה עדן הצעת נישואים שנעשתה בהפתעה על יאכטה מפוארת באילת לצד סידור פרחים מיוחד מבן זוגה שיוקי כהן.

עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של עדן בן זקן מסר בתגובה: "עשינו בדיקה מקיפה, האוטו רשום על שמה של עדן אך מי שנהג בו היה אחיה טום והקנס הגיע ממצלמה לא מדו"ח במקום. אין לה שום קשר לעניין".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן