הצילומים של "המירוץ למיליון" ו"היחידה" יצאו לדרך


התגעגעתם למירוץ למיליון? ביום חמישי האחרון ההפקה סגרה את המתמודדים בבית מלון ללילה אחד לפני שיצאו לדרך בתחרות על מיליון שקלים בעונה החדשה. המשימה הראשונה התרחשה בארץ וזוג אחד כבר הודח. וגם הצילומים של הריאליטי "היחידה" של הוט מתחילים היום. לפני מספר שבועות החלו הצילומים של הריאליטי "זוג מנצח VIP" של ערוץ 10.

הצילומים לעונה החדשה של "המירוץ למיליון" החלו ביום חמישי האחרון, הפקת הריאליטי שלחה מוניות למשתתפים החדשים בתוכנית הישר ללילה בבית מלון, שעות ספורות לפני שהם יצאו לדרך במשימה הראשונה שלהם בראליטי. המשימה הראשונה צולמה בעיר נתניה, וזוג אחד כבר הודח. שמות המתמודדים טרם נחשפו, הסיבה היא שכמעט כל המתמודדים הם אנונימיים. זוג מפורסם אחד שירצו למיליון הם הזמר רגב הוד ואשתו.

היום (ראשון) החלו גם הצילומים של תוכנית הראליטי "היחידה" בין המשתתפים בעונה החדשה של התוכנית אפשר למצוא את יוצא "האח הגדול" השנוי במחלוקת – שי חי. מלבדו הצטרף לתוכנית מנצח "הישרדות" שהשתתף בעבר גם ב"מירוץ למיליון", לירון אורפלי (טילטיל) וגם כוכב "ארץ נהדרת" ירון ברלד. הצילומים לעונה החדשה החלו היום ומדובר בעונת גברים בלבד.

לפני מספר שבועות החלו הצילומים לריאליטי "זוג מנצח VIP" שישודר בערוץ 10, בין המתמודדים שהסיכמו להשתתף בתוכנית תוכלו למוצא את אליאב אוזן ודנית גרינברג כוכבי "האח הגדול" שהתחתנו לפני כשנה, גם את אביבה תבורי, הגרושה של שימרי תבורי ובן זוגה ואת השחקן וג'ובאני רוסו ואשתו. וגם את כוכבת "איט גירלז", דנה זרמון ובעלה גיא ביטון.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן