העונה החדשה של "הישרדות": רומנים סוערים על האי


הפרומו לעונה החדשה של "הישרדות" עלה אמש (רביעי) לשידור – העונה החדשה תתחיל בעוד קצת יותר מחודש, מדובר בעונה רגילה ללא סלבס. אבל מספר קטן של מתמודדים הם מיני סלבס, חלקם אפילו ניהלו רומן סוער על האי בפיליפינים. כל הפרטים על העונה החדשה של "הישרדות".

הפרומו הראשון של העונה החדשה של "הישרדות" שתעלה בקרוב לשידור בערוץ 2 שוחרר אתמול (רביעי) לאוויר. בפרומו כמעט כל המתמודדים אנונימיים מלבד שלושה – הג'ודקא האלוף אלון ששון שהוא גם האח של אורי ששון, מעיין אדם שעד לפני פחות משנה הייתה הדוברת הרשמית של השרה מירי רגב ושגיא ברייטנר בן ה- 23, אמן ביטבוקס שלאחרונה דיגמן לצד רוסלנה רודינה.

בעונה החדשה אתם תראו 2 זוגות שהתקרבו על האי, רומן סוער נרקם בין הג'ודקא האלוף אלון ששון בן ה-30, שהוא גם אח של המדליסט האולימפי אורי ששון, לבין מתמודדת נוספת שאיתו בשבט, הדוגמנית ניקולה וורד בת ה-20 שהספיקה להצטלם למספר קמפיינים וגם לכמה שערים בינלאומיים. לפי גורמים בהפקה השניים ניהול רומן סוער מול המצלמות "זה היה מקסים לראות את השניים האלה מתאהבים בתנאים הקשים של הישרדות" אמר גורם בהפקה.

הרומן השני שהתרחש אי שם בפיליפינים, הוא של הדוברת הרשמית לשעבר של השרה מירי רגב, מעיין אדם בת ה-29, שהפכה לצמודה של שגיא ברייטנר בן ה- 23, אמן ביטבוקס שרק לאחרונה כיכב בקמפיין לרשת נעליים לצד רוסלנה רודינה. מקרובים בהפקה אמרו "שגיא ומעיין התקרבו מאד בזמן שהותם על האי, נקווה שהם המשיכו את היחסים שחזרו לארץ"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן