דן בהלם: אורנה דנינו ושרון גל הפכו לזוג?


הפספוס הגדול של העונה? האם אורנה דנינו ושרון גל היו יכולים להפוך לזוג בעונה השמינית של "האח הגדול"? ואולי זה בכלל לא מאוחר? שמועות על התקרבות בין השניים ממשיכות להציף את התעשייה. דנינו הגיעה אתמול לערב מיוחד שארגן שרון גל.

שרון גל ארגן אמש (רביעי) חגיגה מיוחדת לעוקבים והמעריצים שלו, בדיוק חודש עבר מאז גמר "האח הגדול" ואחרי שרוב המתמודדים חגגו כבר בלא מעט מסיבות, הגיעו אמש חלק ממשתפי העונה למסיבה של גל. אורנה דנינו העלתה תמונה זוגית עם גל וקיבלה לא מעט תגובות מעוקביה שדרשו חתונה עם שרון. המציאות של גל ודנינו מאוד דומה, לשניהם יש ילדים ושניהם גרושים ונמצאים בפרק ב' בחייהם – האם זהו תחילתו של רומן סודי?

חוץ מעשרות המעריצים שהגיעו למפגש היו גם את החברים מהבית, חמימו ודן רושנסקי. אבל השיא האירוע התרחש בכלל מחוץ לאירוע, בעמוד האינסטגרם של אורנה ליתר דיוק, אורנה פירסמה תמונה מהערב וכתבה "מפגש חברים של שרון. חבר יקר" העוקבים שלה מהירו להפוך את התמונה החברית לאהבה סודית. בין התגובות שנרשמו "אתם צריכים להתחתן" אתם מהממים יחד", איזה זוג מושלם"

למפגש המדובר הגיעו גם בני משפחת אלאור אזריה. גל פירסם תמונה משותפת באינסטגרם וכתב "במפגש החברים אמש חיבקנו וחיזקנו את משפחת אזריה היקרה והתפללנו לזיכויו הקרוב של אלאור, בע״ה. תודה לכל מי שהגיע, היה כיף גדול לפגוש אתכם"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן