מלכת היופי שנכוותה מחומצה חושפת הכל


מלכת היופי, ג'סיקה החליטה לעזוב את בן זוגה, בתגובה הוא ארב לה ושפך חומצה על פניה. היא אושפזה בבית חולים ושוחררה עם כוויות קשות. היא פרסמה תמונה בחשבון האינסטגרם שלה ואמרה בראיון "אני רוצה שהוא יראה אותי – ויראה מה הוא עשה'

לפני קצת יותר משלושה חודשים, חייה של ג'סיקה נוטארו הצעירה האיטלקית רק בת 28 כמעט ונהרסו, בעבר היא הוכתרה בעבר כמלכת יופי, אבל לאחר שנפרדה מבן זוגה הוא ארב לה ושפך חומצה על פניה שגרמה לה לכוויות חמורות. במשך מספר ימים היא הייתה מאושפזת בבית החולים ולאחר שהשתחררה השתתפה נוטארו בתכנית אירוח מקומית והתראיינה בנושא. לפני מספר ימים החליטה לחשוף באינסטגרם תמונת סלפי ראשון עם הפנים שלה אחרי התקרית הקשה.

התמונה שפרסמה נוטארו, מציגה את פניה הפצועות של הדוגמנית, היא הוסיפה טקסט וכתבה: "שלום חברים, זה הסלפי הראשון שלי מזה זמן רב". בתוך זמן קצר צברה התמונה למעלה מ-30,000 לייקים, לצד שלל תגובות תומכות שחיזקו את נוטארו על החלטתה להיחשף.

בשבוע שעבר עלה סיפורה של הדוגמנית לכותרות, לאחר שחשפה את הצלקות שלה בתכנית האירוח האיטלקית בה השתתפה. ג'סיקה, שהופיעה בתחילה כשצעיף מכסה את פניה, הורידה אותו בהמשך ואמרה: "אני רוצה שתראו מה הוא עשה לי. זאת לא אהבה". לדברי נוטארו, לאחר שעזבה את בן זוגה הוא הפך לקנאי והחל לעקוב אחריה לכל מקום. בעקבות זאת היא פחדה לפתח מערכת יחסים עם בן זוג חדש. "רציתי להכיר מישהו ולהמשיך הלאה בחיי, אבל לא יכולתי לצאת עם אף אחד מרוב פחד", אמרה. "הוא עקב אחרי לכל מקום, איים עלי ולא השאיר אותי לבד. הוא אפילו ביים התאבדות מזויפת כדי שארחם עליו".

באותה תקופה החלה נוטארו לחשוש שבן זוגה לשעבר ישפוך עליה חומצה, לאחר שאיים עליה שיעשה זאת. הדוגמנית המבוהלת שקלה לחבוש קסדה בדרך מהמכונית לביתה ובשלב מסוים אפילו פנתה למשטרה – אך הם רק הורו לטוורס להתרחק ממנה. בסופו של דבר, חששותיה של נוטארו התאמתו כשטוורס ארב לה ותקף אותה. "אני חושבת שהוא התחבא מאחורי מכוניות אחרות. הוא כנראה זחל על הרצפה", אמרה. "ברגע שהוצאתי את הראש מהחלון, ראיתי אותו מגיע לכיווני מהחלק האחורי של האוטו – וזורק עלי את החומצה.

"הרגשתי את בקבוק הפלסטיק פוגע לי בפנים", סיפרה. "הוא הרים את היד כדי לוודא ששפך הכל ושלא ביזבז אף טיפה. הפנים שלי שרפו ומיד התחלתי לאבד את הראייה. הייתי נואשת כי ידעתי שככל שיעבור יותר זמן, החומצה תספיק לאכל את הפנים שלי יותר. הייתי צריכה למצוא את הדרך המהירה ביותר להגיע לבית החולים". בתכנית שיחזרה נוטארו את החוויה המצמררת שעברה, ואמרה כי "בזמן שהחומצה אכלה את הפנים שלי, הייתי על הברכיים והתפללתי. התפללתי לאלוהים שייקח את היופי שלי, אבל ישאיר לי את היכולת לראות".

לדבריה, "הייתי בכלא משלי במשך חודשיים. אני כבר לא יכולה לחיות את החיים כמו שחייתי בעבר. אני לא יכולה לצאת החוצה בשמש, אני לכודה כל הזמן במסיכה, והפנים שלי כואבות באופן תמידי. אני נאלצת לבזבז את כל הכסף שלי על תרופות, אני צריכה טיפות עיניים כל חצי שעה וזקוקה לקרם לחות כל הזמן. אני לא יכולה לעבוד. אפילו כשמצבי ישתפר, יהיו לי צלקות מבפנים למשך שארית חיי", אמרה הדוגמנית הצעירה, שמפתחת בימים אלה קריירה מוזיקלית. "תמיד אפחד לצאת מהמכונית שלי ולצעוד הביתה, משום שאחיה את הסצינה הזו שוב ושוב".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן