אסי עזר רב עם הראל סקעת בגלל בר רפאלי

על המסך אסי עזר משעשע וחמוד אבל מה קורה שאין סביבו מצלמות? האם הפרצוף האמתי נחשף? עזר קרא לבן זוגו לשעבר הראל סקעת "גי, ואובססיבי למבקרת שלו" וכל זה בגלל בר רפאלי.

>> רוצים לדעת מה הסלבס עושים בטוויטר? עקבו אחרי כאן

הראל סקעת צחקק עם בר רפאלי בטוויטר על אהבתו לבר אבל היה מישהו שזה הפריע לו: אסי עזר, צייץ לרפאלי שהיא תפוסה. "הלו, משבצת ההומו התימני בחייך כבר תפוסה. תגידי ל"שכן" שלך (הראל סקעת) שילך לתפוס לו חתלתלה אחרת, לפני שאני אטפל לו במיתרי הקול". אווץ

בר מהירה להגיב וכתבה לאסי: "הלו.. שנינו יודעים שאתה רכרוכי כחילזון.. מה אתה משחק אותה קרנף?".
סקעת לא נשאר חייב וצייץ חזרה: "יופי, עכשיו הגברת המלמדת תוכל לכתוב טור כפול.. על שאני מפלרטט עם בחורה ואתה מרוכז בעצמך". ולמי שלא מצליח לקרוא בין השורות, סקעת התכוון לביקורת של העיתונאית אריאנה מלמד שכתבה ביקורות קוטלות על אסי עזר והראל סקעת, עזר המשיך לעקוץ והגיב לס'עת , "אתה ממש אובססיבי אליה".

בזמן שסקעת ועזר התחילו לעבור את הגבול ניסתה רפאלי להרגיע: "תרגישו חופשי להמשיך. לא משנה כמה אתם לא נמשכים אליי. וויכוחי האהבה האלו גורמים לי לחוש נחשקת. מ ה מ ם", סקעת לא כל כך אהב את תשובה והגיב חזרה: "לא מבין את הקביעה הזאת שאין משיכה". וכן אסי המשיך להיות ילד והגיב: "אתה גיי חבוב. גם אם זו בר רפאלי".

אז מה באמת קרה שם? והאם זה בכלל בצחוק? יכול להיות, אבל מה שבטוח שמתח בין עזר לסקעת קיים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן