השנה של נטע אלחמיסטר – כוכבת הרשת המצליחה בישראל פותחת הכל

0
לפני שנה ערכנו ראיון עם נטע אלחמיסטר, כשחשבון האינסטגרם שלנו הוצף בתמונות ואף אחד בתעשייה בכלל עוד לא הצליח להבין את התופעה הלוהטת החדשה, מאז היא הספיקה להצטלם לכל מותג אפשרי לשבור את האינסטגרם ולעשות לא מעט כסף. נטע אלחמיסטר בראיון על שנה שעברה.

כשהתקשרנו לנטע מספר דקות אחרי השעה שקבענו איתה לראיון, היא כבר נאלצה לנתק לבן זוגה את הטלפון, אל תדאגו היא הספיקה לשאול לשלומו. לנטע אין זמן, היא מצטלמת וטסה ועובדת ומנהלת. כששאלנו אותה אם זה לא קשה לנהל זוגיות מרחוק כשהחבר מנהל קריירה בחו"ל, היא ענתה בשלווה

-"התרגלנו. אני לא מצליחה לדבר איתו ביום יום שלי וזה הקשר הכי טוב מבחינתי היום. אם הוא היה בארץ, היה לי יותר קשה כי הייתי יודעת שיש זמן מסוים שאני חייבת להיות איתו אבל בצורה הזאת אני מתפנה לקריירה ונותנת את כולי אז הוא מבין ומפרגן לי"

90

לפני שנה, בראיון הראשון שעשינו איתך סיפרת שאת חולמת לקטוף קמפיין תכשיטים יוקרתי. היום, אחרי שחטפת קמפיין לרשת בגדים גדולה כמו "קסטרו" וכבשת הישגים נוספים, יש פסגות חדשות שאת מאחלת לעצמך להגיע אליהן?

"זה לא מובן מאליו ש"קסטרו" בחרו אותי, אני לא האמנתי. לקחו לי כמה שניות לעכל את זה אבל תמיד יש לי עוד שאיפות, והאמת שאני כבר  יכולה לומר שאני באמת הולכת בקו התכשיטים – בשיתוף פעולה בין "BELLETTO" לחברת בגדי הים שלי, "Bananahot". כבר התחלנו לעצב קו שלנו, כשאנחנו נהיה פרזנטוריות של אביזרים שמתאימים לחוף. אנחנו ממש בישורת האחרונה, מאמינה שזה יקרה בימים או בשבועות הקרובים, והולך לקרות עוד משהו עם חברה גדולה שאני לא יכולה לדבר עליו כרגע" מהר מאוד נטע מתגלה כ"וורקוהוליקית" רצינית שלא עוצרת לרגע,

"פתחנו חנות לפני חודשיים בבן יהודה בתל אביב. עיקר העבודה שלנו זה באונליין אז פתחנו חנות שתהיה סוג של שואו לבנות שרוצות לבוא למדוד כי אני לצורך העניין לא הייתי רוצה להזמין בגד ים בלי לדעת איך הוא ישב עליי"

בננה

נשמע שאת ממשיכה לגדול ולהתפתח כל הזמן. איך את חווה את השינוי הזה?

"זה רק גרם לי להעריך את עצמי יותר מבחינת שאיפות, אבל מבפנים נשארתי אותו דבר. אני יודעת לשאוף יותר גבוה ולהאמין בעצמי אבל אני עדיין עובדת קשה מאוד. לא ויתרתי על שום דבר, אני לא לוקחת את ההצלחה הזו לכיוון שבדרך כלל אנשים מנסים לקחת ובאמת לאבד את הראש. אני עם רגליים על הקרקע ומעריכה כל דבר לטוב ולרע. אם קורים דברים רעים אני רק לומדת מה אפשר לתקן ואיך אפשר לסדר ולעבוד בצורה מסודרת. זה כיף להסתכל אחורה ופתאום לקלוט שאני רואה את עצמי בטלויזיה, או בדרכים כשאני נוסעת באיילון… אלה דברים שתמיד ידעתי שאני יכולה להשיג אבל זו חותמת שעשיתי את זה"

-ולמי שמשווה אותך לחן טל שהתפרסמה בזכות תמונות פרובוקטיביות באינסטגרם, מה תגידי?

"אם טוב לה, שתמשיך ותעשה מה שהיא רואה לנכון, אני לא שופטת אף אחד. את חן אני מכירה עוד לפני שהתפרסמה, כשהיה לה ליין מסיבות, אבל אני לא חושבת שיש מה להשוות בינינו, זה לא אותו דבר. אני לקחתי את כל העניין של הפרסום ושיווק למקום עסקי.  אני חושבת שהגדולה שלי היא שידעתי למנף את זה לתחום שנורא מוערך. אני בחורה צעירה שעובדת וקורעת את עצמי, וזה לא מסתיים בתמונות"

050505

לפני שנה ראית את עצמך מגיעה למקום שאת נמצאת בו עכשיו?

"חד משמעית – לא. אני עד עכשיו לא מאמינה. תמיד מהצד ראו את הפוטנציאל אבל בחיים לא ניסיתי והאמנתי כמו אחרים. אני צחמתי בזכות העם, בזכות האהבה שאני מקבלת מהסובבים אותי, מכל מי שעוקב אחריי ומפרגן לי. זה לא שהלכתי לאודישן ומישהו אמר לי 'את מתאימה' ועשה אותי כוכבת. זה מה שאני אוהבת בדרך שלי"

להצטלם בעירום זה עדיין Big no no?

"כרגע אני לא חושבת על זה"

נטעא

כששאלנו אותה "איפה את רואה את עצמך עוד 3 שנים?", בפעם הראשונה בשיחה נטע עוצרת לכמה רגעים ולא בטוחה איך לענות.

"אני לא יודעת. היום אני מתבססת על האונליין ואני נורא חזקה ברשת, האינסטגרם הוא כלי מאוד גדול. אני מודעת למקום שיכול להיות שמתישהו האינסטגרם לא יהיה אותו דבר, אבל אני חיה את הרגע ולא רוצה לחשוב מה יקרה. בכל מקרה הייתי רוצה להמשיך להוביל קמפיינים בארץ ואני גם מרגישה מצד האנשים שמאחורי הקלעים שהם רואים אותי לא רק כדוגמנית ואני מאוד אוהבת את זה. אנשים מדברים איתי ולא מאמינים שאני בת 22 כי אני כל יום עובדת וחווה דברים חדשים"

היא רוצה להגיד שהפנטזיה הבאה שלה בגדול היא 'ויקטוריה סיקרט' אבל לא ממהרת לפרגן לעצמה יותר מדי,

"אני לא אגיד את זה, כי אמנם יש לי חשיפה יחסית גדולה בחו"ל אבל אין לי את הלו"ז של דוגמנית שקמה בבוקר ליום של אודישנים או טסה לחו"ל להפגש עם סוכנויות. אני גם לא בהכרח חושבת שהעולם מוביל למקום כזה, כמו פעם. עובדה שהגעתי למקומות האלה בלי ללכת לשום אודישן שמבחינתי זה סתם סוג של קיר שחור, היום הרשתות החברתיות משמשות מעין תיק עבודות בפני עצמן"

נטעע

בינתיים תזמנו לעצמנו ראיון המשך ל-2019 לכשנטע תכבוש את העולם.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן