ביקורת בתקשורת נגד אייל גולן "היוהרה והעיוורון של דודו טופז"

gg
אחרי שאייל גולן אמר בחדשות "אני האדם הכי מוסרי שיש בעולם" הוא מעורר זעם בתקשורת הישראלית "כשאתה מביט לו לתוך הלבן של העיניים אתה לא רואה את הנשמה של הילד ההוא מרחובות. אתה רואה את היוהרה והעיוורון של דודו טופז".

בראיון למהדורת סוף השבוע של "חדשות 2" אמר אייל גולן "לא אמרתי שאשכב עם בחורה בת 17, אמרתי שיש הבדל כי בת 17 זה חוקי. אם בחורה אומרת לי 'אני בת 22' לא אבקש ממנה תעודת זהות. אז אני אייל גולן – אני לא האפיפיור. תראי מה בחו"ל עושים כוכבי הרוק, אני לא עושה עשירית ממה שהם עושים. הכי מוסרי שיש בעולם זה אני – חד משמעית" ובשאלה על גילם של הנערות אמר "קודם כל אני חושב על הקריירה, זה משהו שבניתי במשך 20 שנה. אם אותה ילדה בת 16, למה את לא שואלת אותה למה היא הולכת עם גבר בן 60?"

הדברים שאמר גולן בראיון הביאו גל ביקורת נגדו בעיקר מצד אנשי תקשורת, רוני קובן מ"עובדה" כתב בפייסבוק "אייל גולן הוא איש לא מוסרי. לא ערכי. העברתי איתו ימים ארוכים בכתבה שהכנתי פעם, לפני שנים, אני יודע שהאיש ניחן בקול נדיר וקסם אישי חד פעמי ויש לו כמה שירים שמצמררים אותי כל פעם מחדש. חבל רק שלא ידע להסתכל פנימה ולהכות על חטא. להבין שטעה בגדול. חבל שלא שינה את דרכו. כי כשאתה מביט לו לתוך הלבן של העיניים הערב אצל דנה וייס אתה לא רואה את הנשמה של הילד ההוא מרחובות. אתה רואה את היוהרה והעיוורון של דודו טופז. מאחל לו שאלוהים או מישהו יעזור לו בהמשך הדרך לעשות תיקון"

bbb

sbv

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן